Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Envy min "gamle" tøs

Startet af Eliza, 11. Maj 2012, kl. 09:09

Eliza

Så blev min lille putteilder 3 år, det er jo slet ikke til at forstå.

Envy er den skønneste ilder, eller nogle gange bliver jeg helt i tvivl om hun er en ilder eller en hund :) hun følger altid med hvor jeg er og elsker at komme op og nusse og møsse.
Jeg skal altid passe på ikke at træde på min lille tosse når vi alle leger i volieren, for Envy er altid lige ved mine fødder og hun er så sød, at hun ALTID hjælper til med at gøre rent, plante ting i volieren eller tørre nogle af alle hendes pølser op, der altid af en eller anden grund havner ved siden af bakken ;) Jeg forstår det ikke, for Envy viser mig altid hvor fint hun kan gå på bakke når jeg er der  :lol:

Vi har leget en masse sjove lege i volieren her til morgen og senere må det blive nus og æggeblomme, måske der også sniger sig en mus eller to ind :)

Tillykke med dagen søde fisen  :gave:







Har ikke lige andre billeder, så I må nøjes med dem her, selvom de ikke er super gode :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Tillykke med din smukke hund/ilder  :P Håber i får en dejlig dag sammen  <3

Anne

Tillykke med den oversmukke ilderhund :D

Barky

Tillykke til den super sjove og skønne Envy!!! :D <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Et kæmpe tillykke til din smukke pige <3 Hun er virkelig smuk!! Jeg er helt overbevist om, at hun bliver smæk-forkælet i dag ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Stort tillykke med din 3 års fødselsdag smukke Envy.  <3

Jeg ved, at du vil blive forkælet af din madmor idag, det lyder allerede til at være en sjov dag.

Kys fra din gamle madmor.  :)
Ann Hillerslev.

CMS

Stort tillykke med dagen, Envy! Jeg forstår heller ikke helt, du allerede er 3 år i dag - tiden går sgu stærkt!
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

Stort Tillykke Søster :D Vi er nu nogle dejlige ildere -synes du ik?

Hilsen Brormand Spero :D

KariN

Tillykke med din smukke pige :) det lyder til at i har en fantastisk dag :D

Og et stort tillykke til resten af kuldet også :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Hej Spero

Altså JEG er den dejligste ilder i verden, men du er jo også meget sød, for du er jo min bror ;)

Tillykke til dig også :)

Båt båt

Envy
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Tæver!....*eyeroll*!

Båt båt :D

Cille


Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Stort tillykke med hende :)

Vh. Marianne