Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Cilleborgs Sir Nigel - 1 år <3

Startet af PiaLyng, 19. Maj 2012, kl. 15:44

PiaLyng

Idag fylder min elskede forskruet lille Nigel et helt år, og det bliver 'fejret' med ugens daggamle kylling, OG en tur i haven!

Tænk at han allerede er fyldt et år :-$ Det føles slet ikke sådan, nok mest fordi han ikke er blevet en kææææmpe, og han stadig er lige så irreterende som da jeg fik ham hjem :lol: .. Han var længe ventet, faktisk 2 år eller sådan, og da Hanne endelig skrev at der var født hvalpe OG at der nok var en bette dreng til mig, hvis alt gik som det skulle.. Ih jeg var lykkelig! En lille Titania baby  <3

Men et år er gået og han har brugt det på at bide min svigermor ( :dans: ), Båtte forvildet rundt, og lave ninja spark, humpet Cæsar, leget storebror for Bentley OG lege sej over for Zukqu :lol: :love: Og selvfølgelig har han været en skøn dreng, som har bragt et smil på mine læber HVER dag, enten med at faktisk gide at putte lidt i arm, eller at kigge på en, og så ellers komme i fuldt legehumør, som er noget af det sjoveste jeg nogensinde har set <3

Tillykke min dreng, glæder mig til at få gerne mange flere år sammen med dig!

Derudover skal hele kuldet jo også have et tillykke med på vejen :tillykke:
Sååå.. Tillykke til Kejser Milo, Lady Karisma og Lord Gabriel <3
-og så vil vi idag tænde lys for smukke Prins Nitten, som jo forlod denne verden alt for tidligt - og sende et lille tillykke mod himlen.

Første billed er stjålet fra Hanne Cilleborg, da det jo er Nigel som lille.


Og billederne der blev taget af Lux-shoppen/Lux-rotter, Steph! den dag han flyttede hjem



Og så til de få billeder jeg har fået taget af ham





Tanja11

Tillykke med ham, hvor er han smuk :tillykke:
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Nanna

Stort tillykke til ham! Hvor er han blevet smuk :)

Ja, jeg tænder også et lys for Nitten i aften. Og tak for tillykket til Milo :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

dejligste

Stort tillykke Sir Nigel  :surprise:   :tillykke:


Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

Stort tillykke til ham og hans søskende.

Shamua

Stort tillykke til ham også <3

Jeg har sjovt nok også sendt varme tanker mod ilderhimlen i dag.. flere gange endda. Håber at han har det godt deroppe  :love:

Vh. Marianne

mette11


rimif

Stort tillykke til ham med fødselsdagen  :D :dans:


Cille

Forsinket tillykke, og jeg har også selv tænkt på lille Nitten idag og han hygger nok rundt sammen med sin far :)