Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tillykke søde Speedy med de 5 år

Startet af lussingen, 25. Maj 2012, kl. 09:11

lussingen

Kære elskede Speedy-dreng <3
I dag fylder du hele 5 år. Tiden er fløjet af sted og vi har nydt den sammen <3 Du er vores helt specielle ilder, som kun en madmor kan elske :fnis: Du er ikke sød ved Stig og Jannich og du er absolut heller ikke sød overfor vores gæster :lol: Men selvom du er så speciel og vælger så mange folk fra, så vælger både Stig og Jannich dig til, netop fordi du er den du er <3
Du og jeg har et helt specielt bånd. Du er så hengiven overfor mig og følger mig trofast rundt i huset.
I dag skal du og jeg have en rigtig "mor og barn dag". Vi skal hygge og du skal have lidt lækkert at spise.
Jeg tør desværre ikke skrive, at jeg håber på mange gode år sammen med dig, for jeg tror desværre vores tid sammen er ved at rinde ud og det smerter mig mere end du kan forestille dig :( Men lige præcis derfor skal vi fejre dig ekstra i dag.







Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Stort tillykke med dagen Speedy.  :)

Jeg har altid ment, at du var en meget smuk ildere, måske fordi du minder mig så meget om PutteFyren.
Sådan en forsigtig en, en der hader at køre i bil og en der elsker sin madmor betingelsesløst. Også af udseende minder du mig rigtig meget om ham.
Dog ved jeg, at du ikke kan lide mig, og Speedy, det er helt iorden. Så kan jeg nyde synet af dig på afstand, for jeg må indrømme, at jeg ikke skal forsøge at bevise noget som helst. Du bestemmer, og det er, at jeg skal holde mig væk fra dig.  :fnis:

Jeg ved, at din madmor vil forkæle dig ekstra meget idag, for Speedy, du har verdens bedste madmor.  <3

Endnu engang tillykke.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Speedy skal helt sikkert fejres i dag... Og som din madmor skriver er du en special ilder, men ikke en "kun" en madmor kan elske..

Vi ved at der er rigtig mange der holder rigtig meget af dig, og synes du er rigtig sjov og hyggelig.. :fnis:

Det sidste din madmor skriver gider vi ikke tænke på i dag..  ;)

Et stort tillykke med dagen.
:tillykke:

mette11

Stort tillykke med smukke Speedy som jeg også kun beundrer på sikker afstand  :fnis: Der er altså noget særligt ved de ildere som vælger folk til eller fra - så føler man sig mere værdsat (altså når man er en af dem som er valgt til).  <3 Håber i får en rigtig dejlig dag sammen og mange gode år frem over  :)

lussingen

Tusind tak for jeres søde ord om Speedy.

Ann: Du har helt ret. Speedy minder rigtig meget om Zefyr <3 De to drenge har så mange fællestræk. Han elsker nemlig betingelsesløst, men kun dem som han selv vælger. Jeg ved Speedy driller dig, men du kan heldigvis tage det. Jeg kan godt forstå du ikke har lyst til at bevise noget, det ville jeg heller ikke have, når han opfører sig som han gør overfor dig :fnis:

Peter: Ja, der er rigtig mange mennesker der holder af Speedy, selvom han er så egenrådig og speciel som han er. Det er mig stadig en gåde, at både Stig og Jannich stadig vil tage ham op og snakke med ham, selvom han for det meste leger symaskine i deres hænder :S Og nej, den sidste del tænker vi ikke på, den fylder desværre bare så meget :(

Mette: Jeg føler mig meget værdsat, at Speedy har valgt at stole på mig og elske mig betingelsesløst <3 Det giver nemlig som du skriver noget helt specielt <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Malou

Tillykke med ham! Hvor er han bare smuk

Shamua

Stort tillykke til Speedy drengen, jeg håber i får en rigtig mindeværdig dag sammen  :)

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Kæmpe tillykke din kønne knægt! <3 håber du og din madmor får en dejlig dag sammen :D

Eliza

Tillykke med fødslesdagen sjove sære dejlige og ikke mindst smukke Speedy  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

Stort tillykke til den smukke dreng  :D


KariN

Stort tillykke til smukke Speedy :) Er helt sikker på at din madmor forkæler dig helt enormt i dag :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten


Barky

Jeg fatter ikke helt hvorfor at jeg sidder og tuder... Men jeg er nok bare lidt sårbar pt.

Rigtig stort tillykke med fødselsdagen Speedy! Du har altid været en knald hamrende flot og smuk ilder! Men det er ikke det som tiltaler mig ved dig. Det er absolut alle de historier og ting jeg har hørt om dig. Jeg ved hvordan det er at blive elsket helt ubetingelsesløst af et lille væsen, og ved hvordan det føles at være den eneste som får lov at mærke al den kærlighed og hengivenhed en ilder kan give. Det giver et særligt bånd, og jeg ved at din elskede madmor forstår dette ligeså meget som dig.

Tillykke smukke specielle ilderbasse. Jeg håber at dig og madmor får en skøøøøøøøøøøøn dag sammen! <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lussingen

Tusinde tak allesammen <3 Speedy har haft en dejlig dag. Han har fået ekstra godbider og så har vi nusset, bare ham og jeg <3

Julia: Jeg har også selv en klump  i halsen. Jeg er meget sårbar omkring Speedy, netop fordi han er så sart og speciel. Du ved jo netop hvordan det er når de små er så knyttede til os, at det nærmest bliver en symbiose ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.