Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Shades of Amity 1 år

Startet af CMS, 16. April 2013, kl. 09:15

CMS

I dag fylder mine hvalpe 1 år, og jeg kan slet ikke forstå, hvor tiden er blevet af  :S  <3

I kom til hverden en smule turbulent, Java var restløs hele formiddagen og kort efter kl. 12 kom den første hvalp Mero (aka. Blåben) til verden. Efter ca. 5-6 timer var der kommet 9 hvalpe, og Java mente, hun var færdig. Desværre kunne vi mærke endnu en hvalp i hende, og vi måtte afsted med 9 hvalpe + Java til akut kejsersnit på KVL om aftenen, her kom lille Hyper til verden. Java var simpelthen den sejeste mor, og hun min oplevelse som "førstegangs-opdrætter" så nem. Java tog det hele med ophøjet ro og passede hvalpene til UG, og selvom lille Hyper var mindre end de andre, fik hun, hvad hun skulle bruge og hang i.

Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, det ikke var svært at give slip på de små hvide pelsbolde, da de skulle flytte - også selvom jeg vidste, de skulle ud i de mest kærlige familier, man kunne forestille sig <3 Heldigvis har de alle det rigtig godt i dag og er højt elsket af deres nye madforældre (og ja, jeg vil altid nok føle, det også lidt er "mine"). Jeg har været så utrolig heldig at se stort set dem alle sammen en del gange, efter de er flyttet, jeg får opdateringer med billeder og videoer, og ja - jeg har sgu de bedste hvalpekøbere, jeg kunne tænke mig!

Kæmpe stort tillykke med det 1. år til alle 10 - "gamle" madmor elsker Jer stadig meget højt.


Java aftenen før hvalpene kom til verden


Kovu 1 uge gammel


Mero 2 uger gammel


Cameo der lige havde fået øjne


Avia der hvisker


Trætte Ecrux, Fluke og Avia Zzzzzzz


Priya leger i røret
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Kæmpe tillykke med de hvide!!!!

Shamua

Stort tillykke med alle de fine hvide totter :D

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Tillykke i kære "små" Håber i bliver behørigt forkælede :D <3 i er bare sådan et skønt kuld

Kiddo

 :-$ åårh, jeg kan godt forstå at man bliver helt skudt i de hvide...-hold da op nogle flotte hvalpe....
mange gange tillykke til jer alle sammen :)
Your problem is you think your problem is your problem

FerretParadise

Tillykke til dem alle sammen med deres første fødselsdag.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Endnu engang stort tillykke med dem alle, det er simpelthen et skønt kuld <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Cille

Stort tillykke med de smukke totter :D

Anne

Tillykke med den smukke flok <3 Jeg elsker bare det billede af Pria, det er simpelthen for kært :D Men jeg kan aldrig huske om det er hende eller Avia jeg bedst kan lide irl, altså jeg ved godt hvem jeg skal stjæle når jeg ser dem, jeg ved bare ikke hvad den hedder når jeg har stjålet den :P

lille_jill


CMS

Citat fra: Anne Dato 16. April 2013, kl. 12:41
Tillykke med den smukke flok <3 Jeg elsker bare det billede af Pria, det er simpelthen for kært :D Men jeg kan aldrig huske om det er hende eller Avia jeg bedst kan lide irl, altså jeg ved godt hvem jeg skal stjæle når jeg ser dem, jeg ved bare ikke hvad den hedder når jeg har stjålet den :P

Hahaha :lol: Det er faktisk også Priya, du bedst kan lide <3
Mange hilsner Christina

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Citat fra: CMS Dato 16. April 2013, kl. 12:48
Citat fra: Anne Dato 16. April 2013, kl. 12:41
Tillykke med den smukke flok <3 Jeg elsker bare det billede af Pria, det er simpelthen for kært :D Men jeg kan aldrig huske om det er hende eller Avia jeg bedst kan lide irl, altså jeg ved godt hvem jeg skal stjæle når jeg ser dem, jeg ved bare ikke hvad den hedder når jeg har stjålet den :P

Hahaha :lol: Det er faktisk også Priya, du bedst kan lide <3

Hehe jeg mente nok, men får byttet rundt på de tøser!

Eliza

Tillykke med dem både til dig CMS og til jer andre madforældre ;)

De er jo intet mindre end vidunderlige og jeg er glad for jeg endte med "lille" blåben selvom det slet ikke var meningen ;)

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Citat fra: Eliza Dato 16. April 2013, kl. 13:43
Tillykke med dem både til dig CMS og til jer andre madforældre ;)

De er jo intet mindre end vidunderlige og jeg er glad for jeg endte med "lille" blåben selvom det slet ikke var meningen ;)


De nye ejere må MEGET gerne smide et "voksen"-billede ind <3 ;)
Mange hilsner Christina