Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

søger en ilder hvalp

Startet af liise, 5. Januar 2013, kl. 16:26

liise

Hej

Jeg har længe kunne tænke mig, en ilder, da endelig har fået tid til at have et kæledyr i min hverdag.
Så ville høre om der er nogle der har en hvalp til salg.? :)

KittAnderson

Det er der ikke nu. :) Du må vente til foråret. hehe
Men det kan også være en rigtig god ide at starte ud med en voksen, som er både bide og bakketrænet.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

liise

Syntes ikke der er så mange tilslag fortiden, men havde tænkt på om det var bedst at få den fra hvalp af?. :)

Beate

Snakk med oppdrettere, kom på ilderudstillinger :) Der er mange både avlere og ejere. Få et innblikk i hva det krever av penge, tid, plass, kunnskap og ikke minst tolmodighet!

Valpesesongen starter vel for fullt i April og fremover, så der er jo lidt tid endnu
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

CMS

Det varer ikke længe, før de første kuld planmæssigt burde ankomme :) Mange opdrættere har allerede lagt sine parringsplaner op her på siden (og så er der sådan nogle som mig, hvor den er liiiige på trapperne :P )
Gå ind, kig og find evt. noget, du synes, virker spændende! Det skader bestemt ikke tage at ud at besøge flere opdrættere, inden du beslutter dig.

Held og lykke med det.
Mange hilsner Christina