Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ny madmor søges

Startet af FerretParadise, 12. September 2012, kl. 21:47

FerretParadise

Båt Båt alle sammen.

Jeg er en meget sød dreng som bliver kaldt Bluey, faktisk så er mit "rigtige" navn Crying Blue Sky of FerretParadise.
Jeg er meget ked af det, fordi jeg har fået rigtig mange bank af de andre ildere, der hvor jeg boede før. Der var fire store dumme banditter, der bankede mig, og derfor måtte min søde madmor tage den triste beslutning, at jeg skulle finde mig et nyt hjem.

Jeg er født d. 8. april i år, og er derfor kun 5 mdr gammel.
Der er en grund til, at jeg bliver kaldt for Bluey, det er fordi jeg er meget følsom, og når jeg er ked af det, så græder jeg ret meget. BUUUTT  BUUUT.
Men ellers er jeg en meget glad dreng, som elsker at lege, og spille fræk. Jeg elsker også at putte, gerne helt oppe ved min madmors hals, og så kan jeg godt komme til at sutte hende på halsen, eller sige sjove lyde. Faktisk så siger jeg rigtig mange lyde.
Madmor siger jeg er en smuk dreng, at jeg ligner min far Sniper meget. Det ved jeg ikke så meget om, men jeg vandt en 1. plads på Sommer Ilderen i år, og folk klappede og madmor kyssede mig. Så det var vist noget godt jeg havde gjort.

Gamle madmor, altså min opdrætter er FerretParadise, og I kan se min stamtavle på hendes hjemmeside her:

http://ferretparadise.dk/stamtavlehvalpe2012.html

Gamle madmor har ikke så mange billeder af mig, men her er et hvor jeg er 6 uger, og ude på noget græs for første gang:



Her er jeg så 7 uger:



Fra jeg var ca. 8 uger gammel og til jeg var ca. 3 mdr. gammel, havde jeg indadvendte øjenvipper, men det er jeg heldigvis vokset fra. Så jeg er sund og rask nu, bortset fra, at jeg har en masse sår ned af ryggen, dog ikke nogen alvorlige. Og jeg har et mindre ar hen over min næseryg, fordi jeg har fået mange bank.

Jeg deltog på Falster Ilderen, og her er to billeder af mig inde hos dommeren:



Her ser dommer damen på det ar der er på min snude:



Jeg bor lige for tiden hos en rigtig sød pige der hedder Julia, og hun har tre katte, som er rigtig sjove, så sådan nogen kan jeg godt med.
Jeg vil også egne mig til en der ikke har haft ildere før, men jeg vil helst ikke være alene ilder, da jeg elsker at lege og putte med en anden ilder. Den anden ilder må bare ikke være en voldsom en, da jeg ikke tåler flere bank, og det vil min madmor og gamle madmor heller ikke have.

Jeg sælges på kontrakt, hvad det så mon er for noget. Jeg er selvfølgelig vaccineret og chippet.
Gamle madmor siger, at prisen på mig kan I altid tale om, det vigtigste er, at jeg finder et kærligt sted, hvor jeg kan hænge min hængekøje op.

Så hvis du har plads til min hængekøje i dit hjerte, så skynd dig at kontakt min gamle madmor.
Hendes mail er: ann@ferretparadise.dk

Buuut
Bluey.
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Han måtte godt flytte ind i en af mine hængekøjer  :D

Nanna

Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Julie

Ahmen altså! Havde taget ham på stedet, hvis ikke det var fordi jeg havde for meget om ørerne lige nu. Han er jo bare skøn, skøn, skøn!

Anne

jeg har givet christina at nummer på en af mine hvalpekøbere, som endte med ikke at få her pga det sygdom der var i mine hvalpe - fordi hun selv valgte at trække sig da hun ikke ville være skyld i at andre ikke fik.

Hun er seriøst det perfekte hjem, og jeg ved hun gerne vil have 2. Jeg tror christina vil kontakte hende i morgen, og hvis hun skulel være interesseret så vilel det være i både bluey og hyper. Jeg kan selvfølgelig ikek vide hvad hun siger, men før i sælger dem hver for sig, så prøv lige at høre hvad hun siger.

Det er et hjem jeg selv ville have elsket at sende et par basser i, men når ikke jeg kan give hende et par hvalpe, så ville det bestemt ikke være dårligt at vide at hun fik en ferretparadise og noccalula hvalp i stedet. Hun fortjener nogle ordentlige hvalpe og har ret høje krav til opdrætter, og de 2 hvalpe fortjener det bedste hjem.

FerretParadise

Bluey har fundet sig en ny madfar, og flytter hjem til ham idag.

Og alle I søde mennesker her på forum, I behøver ikke at komme med negative kommentarer.
Bluey får det som blommen i et æg i sit nye hjem, og det er det vigtigste for mig som hans opdrætter.  :)
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Citat fra: FerretParadise Dato 14. September 2012, kl. 08:19
Bluey har fundet sig en ny madfar, og flytter hjem til ham idag.

Og alle I søde mennesker her på forum, I behøver ikke at komme med negative kommentarer.
Bluey får det som blommen i et æg i sit nye hjem, og det er det vigtigste for mig som hans opdrætter.  :)

Dejligt at høre :D

Daisy

Tillykke med det nye hjem
Tvivler på folk vil komme med negative kommentar. Det vigtigste er jo han har fået et nyt godt hjem
hilsen mig og basserne

Mosegrisen

lyder dejligt! Lækkert når der er en lykkelig slutning! <3