Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Farvel elskede Jørgen

Startet af ilderhjemmet, 12. Februar 2013, kl. 20:13

ilderhjemmet

Også du opgav  :( blev markant dårligere på nogle timer, du nægtede at spise, du nægtede at drikke, du var meget dehydreret, du fik væske lagt/sprøjtet under huden x2 med et par timers interval (tusind tak til Kathrine) du "livede" en anelse op men ikke nok, vi besluttede at nok skulle være nok, det har været nogle hårde døgn for os, men specielt for dig lille skat, du kæmpede men opgav tilsidst (Skippper havde hentet smerte-og kvalmestillende), sammen med Frits tog vi til Bagsværd dyreklinik sammen med Frits, du gik bort kl. 1755, må sige at det var en meget smuk oplevelse (tusind tak til Julie fra Ballerup Dyreklinik fordi du ringede til dyreklinikken) en rigtig sød og medfølende dyrelæge.

elskede Jørgen <3 vi fik dig for ca 2 år siden af nogle bekendte, ikke fordi de ikke ville ha' dig, du var nemlig højt elsket hos dem, men fordi Rasmus savnede dig så meget når du ikke var her, Vi er jer dybt taknemmelige Claus og Maria fordi i gav os jeres dejlige dreng, kvit og frit og stolede på at vi kunne passe på jeres guldkllump  :), også Jørgen var en meget kælen ilder - på sig egen måde - du elskede at slikke næser specielt Skipper (han fik de fleste slik/kys). du var også meget godmodig og tillidsfuld, et par enkelte gange forsøgte du at blive alfahan, men nix det var du så ikke i stand til, dig og Rasmus forblev de bedste venner men du fik også et meget nært venskab til Frits, i lå i samme løbegård lige til det sidste, en enkelt gang eller to nappede du Frits måske fordi du var mest frisk på det tidspunkt og måske fordi du ville ha' han skulle "vågne" mere op måske måske måske, du har bare været så stædig og kæmpet, elskede Jørgen, hvor er det bare hårdt og uretfærdigt at sige farvel til dig, du blev kun 3 1/2 år  :(
Nu er du på vej sammen med Frits til regnbuen og jeg ved at du har det godt nu, hils Nanok, Plato og Duvell som helt sikkert står og venter på jer
Elsker og savner dig  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Lena og Peter

Hvor er det bare ikke fair..  :( Hold kæft hvor bliver jeg ked af det..  :'(
Vi kondolerer rigtig mange gange.. Vi vil tænde et lys for den begge.. :(
Det gør os så ondt at i skal opleve så meget sorg.  :(

lille_jill

Kondolerer :( hvil i fred lille ilder.

Nanna

:'( Kondolerer.. Hvor må det være hårdt at det sådan kommer oven i hinanden :( Føler med jer.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

FerretParadise

Hvor er det bare forfærdeligt, det gør mig virkelig ondt.
Kondolerer mange gange.  :(
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Hvil i fred Jørgen <3 mon ikke du sammen med Frits kigger kærligt ned på de mennesker der elskede og kæmpede for dig.. :'(

Kiddo

jeg kondolerer rigtig mange gange ,
hvil i fred Jørgen,
Your problem is you think your problem is your problem

Eliza

det gør mig virkelig ondt :( kondolerer med jeres tab.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Hvil i fred Jørgen!

Kære Gitte & Skipper,

Hvor er det uretfærdigt og unfair i skal miste 2 højt elskede basser på en gang. Jeg tænker på Jer men kan slet ikke sætte mig ind i Jeres smerte.

I ved, hvor jeg er, hvis I får brug for en kop kaffe og en snak.. 

En masse knus herfra
Mange hilsner Christina

ilderhjemmet

Tusind tak for jeres søde hilsener, de varmer rigtig meget  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

mette11

Kondolerer rigtig mange gange - jeg kendte ikke Jørgen, men jeg ved at han har været højtelsket og haft et dejligt liv hos jer  <3

Anne

Puha :( Kondoler med jeres tab, føj hvor er det hårdt :(

Shamua

Kondolerer mange gange!!
Hvil i fred begge drenge!

Vh. Marianne

lussingen

Det gør mig virkelig ondt at I har mistet 2 elskede kæledyr på så kort tid. Jeg ved desværre hvor ondt det gør. De kærligste tanker og knus herfra <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

ilderhjemmet

tusind tak til jer  <3, det varmer rigtigt meget i mit  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet