Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Og så på MIN FØDSELSDAG!!!

Startet af AlisVolatPropiis, 21. April 2010, kl. 14:50

AlisVolatPropiis

*Vræææææææææææææææææææææææl, tuuuuuuuuuuud, Buuuuuuuuuuuuuut og lort i madmors seng altså!*  :'(


Idag er det min dag hvor jeg blev født, men min mor sagde ikke engang godmorgen med mit sædvanlige nus og kys...og ikke engang et lille tillykke fik jeg :'(  Istedet pakkede hun bare sine ting og styrtede ud af døren fordi hun skulle noget på det dersens univers, noget med ek-slaven? Og så kom hun hjem og var træt fordi hun ikke sov i nat, og ked af det fordi hun vidst ikke var så dygtig...så nu sidder vi bare her og er lidt trætte og trøstende overfor hinanden *G*

Men mor har lovet mig en ordenlig fødselsdag snart....hun siger at mennesker også nogle gange må vente nogle dage :) og nu laver jeg bare min egen fødselsdagstråd.... :P


Så her er som mor ville have lavet den -det er HELT sikkert!!!  :ja:


Min kære elskede diva Cossiwassi-skattemand. Du min yndlingsilder over alle ildere. Den BEDSTE ilder i hele min flok og som jeg esker MEGEt højere end alle de andre -Idag for tre år siden skete der det at miraklet dig kom til verdenen. Og siden har jeg tilbedt dig!

Allerede som lille var du en kærlig dreng her sammen med din bror Cyrill

Tænk at den lille fætter her nu er 3 år gammel i sin bedste alder og en følsom dejlig dreng!

Men jeg og dine tanter tog den lange vej ned og hentede dig -og jeg har ikke fortrudt et sekund

-Du er jo trods alt -det bedste der nogensinde er hændt mig!

Jeg har elsket

(Foto: Tanti Julia Sej Hæk)

- og forkælet dig lige siden

(Foto: Tanti Julia Negl Spæk)

-min dejlige dejlige dreng <3


Og det lover jeg at blive ved med! Du er manden i mit liv, mit livs lys, og mit et og alt...og jeg får dig foreviget i blæk på min krop....iaften får du mors visakort og en time på ferretdepot og ferretcouture......og vi fejrer dig på behørig vis snart :) på D'angleterre....


Ja...det er helt klart hvad mor ville skrive :D ..

<3 Cosmo Diva....

Sølvsten

Altså Cosmo jeg er sikker på at det er lige det din mor har haft i tankerne. Rigtig hjertelig tillykke med i dag og rigtig god tur på Dánglererre når I når derhen.

FerretParadise

Kære brormand Cossimo.

Stort teløke med føslesdagen. Ja jeg har heler ikke fået fest, og det synes jeg ike er iorden.
Vi lave vores egen fest så??

Jeg håper du allivel får en daaaajlig dag.

Båt Båt
Cyrill
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Taaark Christel :D min mor skal nok finde på noget...og noget stort...nu har hun nemmerlig dårlig samvittighed over idag ;)

Cyrill jeg synes vi skal holde fødsledag ja :D og jaaa nu bliver jeg nuslet og puslet om og får at vide jeg er hendes dejlige dreng....og mere ønsker en ilder sig jo egentlig ikke.....jo...måske lige den mus jeg får til aftensmad :D

Anne

Cosmo du må være tankelæser. Hvor er du heldig at have en mor der er milionær. Jeg glæder mig helt sikkert til at hun skal købe sushi til mig for nogle af alle hendse mange penge.

husk nu at bruge din mors kort godt inde på de der sider, man ved aldrig hvornår man får chancen igen! Ikke mindst tillykke :D

KariN

Kære Onkel Cossimo

Stort Tillykke med dagen, selvom din madmor har været til eleksamen så´er jeg sikker på at hun nok skal forkæle dig :D Jeg syns i hvert fald du er heldig sådan selv at får lov til at bestille din(e) Gave(r) :D
Du er min yndlings-Onkel i heeeele verden :D
Båt båt Niece Cassie :D

Ps. Madmor siger også et stort tillykke til hendes elskede Nevø-Cossi, som hun holder utrolig meget af <3 og har en særlig plads i hendes hjerte, ved siden af mig ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Hej Cosmo.

Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen :tillykke:
Hvad er nu den af?? Bliver du ikke fejret?? Ved du hvad, du kommer bare her til Viby, så laver vores madmor en dejlig kage til dig. Du tager også bare din brormand med, når hans madmor også er så sløv i betrækket :ja:
Herhjemme er vi meget insisterende omkring vores fødselsdage, vi vil fejres med maner!
Læg bare en ordentlig kage i din madmors seng, så kommer hun måske på bedre tanker :fnis:

Flerfoldigt båt og tillykke fra Speedy, Inani, Muddi, Loke og Minnie.

P.s: Vores irriterende madmor står her ved siden af og mumler noget om, at mennesker altså nogle gange har nogle andre ting, som de må prioriterer lidt højere end os. Hun siger også, at når din madmor har lovet af fejre dig, så ved hun det passer. De madmødre tror altså nogen gange at de er så kloge, så de kan undvære hovedet :nej:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Kære Cosmo...

Rigtig stort tillykke med din fødselsdag! Jeg vil rigtig gerne fejre den med dig, hvis du kan vente et par dage, så kan Maleika fejre med.
Jeg syns at vi skal tage en tur i parken og lege med blade og jord og lege fangeleg hvis du har lyst? :)

Mange kys og kram fra tanti Julia Sej Hæk...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

mega-kæmpe-ordentligt-hylende-stort tillykke med fødselsdagen :D

Julie


mette11

Kære Båttemonster.
:tillykke:
Det er altså rigtigt nok at din mor har købt gave til dig...den ligger her!! Vi har tjekket den ud, men vi måtte ikke bide i den, eller pakke den ud! Ret kedeligt faktisk...men det er noget som du virkelig har ønsket dig!! Noget som vi har magen til og som du har lånt da du var på ferie her! Vi er sikre på at din mor nok snart henter den til dig, nu når hun har forsømt dig så groft! Mennesker!! Nogen gange er de altså for meget!!! Som om der var vigtigere ting her i livet end at servicere os??

Vi kan desværre ikke uploade billeder lige nu, men hvis det virker senere, så kan vi sende et billede af din gave!! Så ved du hvad du kan glæder dig til...

Båt-båt Marius, Albert, Sigi og Mallow

Ps. vi vil godt med på D´angleterre! Kan man få godt kød der??

mette11



Her er din gave Cosmo! Jeg passer rigtig godt på den...

Båt-båt Albert

ps. må jeg godt smage??

Shamua


Vh. Marianne