Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ophørsudsalg :P

Startet af Dark Crystal Ferret, 18. Februar 2012, kl. 13:20

Anne

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 22. Februar 2012, kl. 19:55
Citat fra: Anne Dato 21. Februar 2012, kl. 22:34
100 kr + porto virker umiddelbart ikke som den bedste handel for et gavekort på 100 kr.. eftersom det vilel være meget nemmere og billigere bare tage ned og bruge 100 kr fra ens konto, der er jo ingen fordel i at have et gavekort frem for kontanter og som du sælger det nu taber man jo på det :) Ved ikke om du ikke lige havde tænkt på det eller om det er en skrivefejl.

Anne du har ret.
Jeg har foræret det til en af vores dyrs nye ejere nu. Hun bor nemlig i Ålborg, og vores dyr er jo glade for barf.. så volla.. god løsning  :lol:

Det bliver min barf dame glad for, med lidt nye kunder :D

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Minority ferrets Dato 22. Februar 2012, kl. 19:59
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 22. Februar 2012, kl. 19:52
Citat fra: Minority ferrets Dato 22. Februar 2012, kl. 18:23
Hvad med 50 kr? :) hvis du skriver den er lidt slidt :)

Ej det er lidt mørke pletter ved hullet til den nederst kasse. Jeg kan ikke få dem, af selvom jeg har prøvet. Men den er ikke slidt som sådan ellers. Den er købt i sommers.
Hvad ville du sige til 70kr - syndes en 50 er lidt lidt...  :-$

Det er fint :) og så havde du jo selv en tanke om prisen alligevel hehe ;) Pia tager det med til mig når hun skal over til dig :)


Super duper :D Jeg pakker den sammen og så vil jeg lige prøve at gnubbe den lidt igen, og se om jeg kan få den plet af. Det kunne da være fedest for dig hvis den kom af.. ved ikke om jeg kan.. men kan prøve 8)

Så indtil nu, så er det høje bur solgt.
De to transportkasser - Katja du må gerne købe dem, men jeg vil meget gerne høre fra dig omkring det. Og om du stadig er interesseret og i så fald hvornår du kan komme efter dem, eller du sender en anden eller hvordan :)

Gavekortet er givet væk i gave.
De to seler er solgt - Den grønne til store drenge, og den anden blå.

Og kradsetræet er også solgt.

Vi har valgt at beholde det store grå/hvide bur øverst alligevel, i tilfælde at vi fik gæster.

Så tror jeg vist det var det pt. Resten er stadig til salg. Og jeg kommer snart med nogle flere ting jeg også sælger. Mangler bare lige lidt billeder.
Så det kommer snart :)

Nr1kisser

Hej jeg vil høre hvor du bor henne? Og om du stadig har en transportkassen?

Anne

Personen der oprettede annoncen er ikke bruger herinde længere.

Nr1kisser

Hej Anne tak, syntes bare den var så smart fordi den kunne åbnes i toppen :)

Anne

Jeg tror faktisk maxizoo har den, men jeg ville ikke bruge den til mine pga den store tremmeafstand, men hvis man har store hanner er det nok ikke et problem.