Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hitteilder søger nyt hjem

Startet af Beate, 18. December 2012, kl. 17:42

Beate

Hej.

En venn av en venn står plutselig med en ildervalp der behøver et nyt godt hjem.
Det er en han, 4 måneder uden vaksine. Farve ved jeg ikke endnu, men skriver når jeg ved.
Jeg får løbende information om den så evt spørgsmål kan sendes på PM, eller inde på FB til de der har mig der  :)

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Møghætte

#1
jamen dog :/ ja jeg leder jo efter en ven til min pige men vil gerne høre mere om den lille fyr :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Beate

Ja, jeg skulle gerne taget ham selv, men skal ikke ha flere dyr lige nu  :(
Håber nogen kan gi ham et godt hjem hvor han kan ha det godt resten af livet  <3
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Møghætte

Citat fra: Beate Dato 18. December 2012, kl. 18:04
Ja, jeg skulle gerne taget ham selv, men skal ikke ha flere dyr lige nu  :(
Håber nogen kan gi ham et godt hjem hvor han kan ha det godt resten af livet  <3
kan jeg godt se :/ Jamen vil da gerne høre mere om ham :) Har kun min pige herhjemme og hun mangler da en ven :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Beate

Nåh :D første gang jeg så din post sto det bare "jamen dog"  ;)
Bor du i kbh? :) Jeg kan sagtens skrive mere når jeg ved mere. Men den er leveringsklar nu, men skal ha en dyrlægecheck + vaccine så snart som mulig.
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Møghætte

#5
Citat fra: Beate Dato 18. December 2012, kl. 18:06
Nåh :D første gang jeg så din post sto det bare "jamen dog"  ;)
Bor du i kbh? :) Jeg kan sagtens skrive mere når jeg ved mere. Men den er leveringsklar nu, men skal ha en dyrlægecheck + vaccine så snart som mulig.
Jeg bor i odense men skal op til Kalundborg af i juleferien :) Min egen pige skal tjekkes og have sin vaccination i starten af Januar så han kan da komme med der hvis han er noget for mig :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)