Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ønsker du billeder af din ilder?

Startet af Kimilla, 14. April 2013, kl. 23:17

Kimilla

Ja som overskriften sige skulle du ønske billeder af din ilder? Så kan jeg hjælpe.

At tage billeder er min hobby. Jeg kan desværre ikke prale af mange ilder billeder, da jeg er "ny på denne bane". Før har jeg taget billeder af katte. Nu er det kun mine egne katte som står for skud ind i mellem. :)

Da jeg ikke længere har bil, kommer en foto session til at foregå hjemme hos mig i Brønshøj. Det er ikke sådan lige til at slæbe baggrunde, kamera, flash sæt osv. med i en bus. Har heller ikke energien til det.
Men som sagt foregår det her hjemme i min kælder, her et lille billede hvor jeg er ved at pakke sammen efter mine katte har siddet model;
Jeg har en han kastrat som tror han er fertil (med strint. blah) Så jeg kan ikke tilbyde frit løb på gulvet, da jeg er bange for han går amok med at strinte.
Så når der ikke bliver taget billeder må ilderen være i sin kasse, eller du kan have en løbegård og underlag med, som kan stilles i et rum ved siden af, så kan de hygge sig der.
Alt udstyr vil stå klar når du kommer. Så der er ingen ventetid med det. :)

Jeg har flere forskellige baggrundsfarver, men jeg kan fornemme hvid er størst hit. - Jeg må dog indrømme jeg ikke er stærk i albino på hvid. Ikke hvis baggrunden skal være kridt hvid, så må den være hen i det grå. Jeg anbefaler albino på sort eller helt anden farve. :)
Men af baggrunde har jeg; Hvid - Sort - Blå - Lilla (lys) - Lilla (mørk) - Hasselnød - Vissengrøn - Rød & en grå maleret. Alle farver er til at finde under mine billeder af katte på min hjemmeside.

Jeg har også lille udvalg af rekvisitter som kan benyttes hvis det ønskes. Har du selv noget sjovt du vil have brugt til billederne er det bare at tage det med.

Det er en fordel hvis du har en "hjælper" med. Jeg kan ikke hjælpe med at fange en ilder på afveje, eller ligne. Jeg er optaget af at tage billeder. :)

Du får alle billeder jeg tager, så husk et USB stik så du kan få overført billederne til det med det samme.

Pris; 400,- prisen er den samme uanset om du kommer med 1 eller flere ilder.

Her er lidt billeder af ilder som jeg har taget ind til videre - Flere billeder kan ses på min hjemmeside; www.Kimillafoto.dk




















~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html