Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

min dejlige elskede Junior <3

Startet af lillemus, 20. November 2012, kl. 10:40

lillemus

Citat fra: Anne Dato 20. November 2012, kl. 15:22
Citat fra: Anne Dato 20. November 2012, kl. 11:04
Føj for en oplevelse. Jeg ville godt nok også have skældt papdatteren ud, men nok også min kæreste, eftersom det i bund og grund er hans ansvar som den voksne.

Jeg er virkelig ked af det på dine vegne. Jeg ville simpelthen være så vred og ked af det :(

Læste lige mit indlæg igen, og det skal selvfølgelig ikke forstås som om, at jeg mener at din papdatter eller kæreste har gjort det med vilje, men simpelthen fordi at jeg godt kan følge din vrede, og jeg ville være blevet meget vred og ked af det selv.

Nu ved jeg selv hvor ulykkelig man bliver når der sker en ulykke som tager ens ildere fra en, og hvor nemt man bebrejder sig selv, og hvis din papdatter virkelig er ked af hvad der er sket, og bebrejder sig selv, så er det også vigtigt at få snakket med hende om det, om at hun ikke har gjort det med vilje og så aftale nogle regler får hvordan man har ilderne ude.

Stort kram herfra


Jeg forstå udmærket hvad du mener.
Min kæreste har virkelig meget bebrejdet sig selv og har været så ked af det, de første 2 nætter sov vi sammen med dyrene og snakkede frem og tilbage om vores forfærdelige oplevelse og det har hjulpet meget på psyken men stadigvæk kan vi ikke få junior tilbage.. Jeg har været sammen med manden i over 8 år, aldrig har jeg set ham græde så meget..
Ang min papdatter har det været ikke nem at samarbejde med hendes mor som hun jo har sit liv med hende til dagligt, hun mener bare det var bare en ilder og der ikke kunne været så meget i det.. Selvom hun lige har købt en hund til hende.. Så to forskellige verdener i hendes liv er svært, men en ting ved hun! Vi Elsker vores dyr og det er ikke bare dyr!!! Hun kommer ikke så ofte, men nu ved hun(forhåbentlig) hun skal passe mere på! Reglerne har Altid været at hvis hun skal holde dyret skal hun gøre det med begge hænder og kun fokus mod dyret ikke noget med at gøre noget andet samtidig.

Tak for din forståelse det betyder meget for mig <3

Knus
Bandit, Junior og Isbjørn <3

lillemus

Det blev en dag jeg aldrig vil glemme, når jeg tænker på den dag jeg blev udlært fylder Junior det hele.
Tak for at du har gjort vores liv rigere og stadig efter din død lærer du os af livet. Livet er skrøbelig og kærligheden er stor.
Vi glemmer dig aldrig Min Junior skat!! <3 igg

Tusind tak for jeres medfølelse det betyder meget for mig, også at blive hørt af andre.

Masser af kærlighed og knus fra Bandit, Isbjørn og mig <3
Bandit, Junior og Isbjørn <3

ilderhjemmet

mange tanker og kondolancer  :(

RIP Junior  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

PiaLyng

Mange tanker herfra :(
Gør mig virkelig ondt.