Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Træ løbegård

Startet af FerretParadise, 11. August 2013, kl. 16:19

FerretParadise


Dette er godt nok Mettes løbegård, men min er magen til.

Den måler:
Højde: 48 cm.
Længde: 180 cm.
Bredde: 90 cm.

Jeg har brugt den på 2 udstillinger, så den er næsten ny.
Den vejer ikke ret meget, da det er noget meget let fyrtræ den er lavet af, men da den er 180 cm lang, er den ikke lige til at tage under armen, selvom den kan skilles helt ad.
Jeg synes selv den er rigtig smart på udstillinger, specielt hvis man har ildere der hopper ud af de runde løbegårde vi ellers bruger.

Pris: 200 kr.

Jeg kan evt tage den med på Sydhavsilder udstilling, eller den kan hentes her hos mig i København.
Ann Hillerslev.

SaschaDJensen

Jeg vil gerne købe den Ann :) og jeg kommer på sydhavs ilderen :p

FerretParadise

Super.

Skal jeg tage den med derned til dig?
Ann Hillerslev.

KariN

Hvis Sascha fortryder vil jeg gerne købe den :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Det skal jeg nok have i baghovedet Karina.  ;)
Ann Hillerslev.

NataschaJ

Første spørgsml bliver ilderne i den?? :)
Og er den solgt??  :)
Madmor & slave af to totter ;)

FerretParadise

Citat fra: NataschaJ Dato 19. August 2013, kl. 16:25
Første spørgsml bliver ilderne i den?? :)
Og er den solgt??  :)
Jeg har lavet en aftale med SaschaDJensen, at hun skal købe den på Sydhavsilder udstilling d. 31/8.
Så ja, den er vel egentlig solgt.

Jeg kan dog godt svare på dit spørgsmål.
Ja mine ildere bliver i den, Mette har dog et par meget stærke hybrider, og de kan finde ud af, at kravle op og presse lemmen op i toppen. Så Mette må stille noget tungt, så de ikke kan komme ud den vej.
Løbegården bliver skruet sammen, hvilket tager 3 minutter, så det er kun i midten for oven, at man kan åbne.
Ann Hillerslev.

SaschaDJensen

Ja, jeg skal købe den  :P

- Hvis Sofie ikke vil købe min, må du gerne købe den Natascha.