Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

hip hip hurra vi er lige blevet 2 år

Startet af katja, 1. Maj 2010, kl. 21:37

katja

mine meget små hollanske piger er lige blevet 2 år

lidt om dem, jeg arbjdet i en dyrehandel,(under uddannelsen) bossen havde bestildt ildere fra holland, og 2 bitte bitte små piger var med, jeg købte dem flasket dem( tror de var 5 uger sådan ca) og har haft dem lige siden

når jeg skriver små piger, mener jeg de vejer mellem 500g-520g, de er selvfølgelig steliseret,

men nu er de blevet 2 år,trods den svære start

så tillykke til jer(frida og freja) mine 2 små grin i hverdagen

de fik nyt bur i gave, ny hule, hylder og dejlige flis tæpper
her er de 2 små rødder'
frida

freja



det  var ikke nemt at tage fødselsdags billeder, men det blev til disse her, og en bunke sløret numse eller hale billeder
ejer af 7 dejlige trolde,

Anne

Tillykke med dem, de er nogle meget smukke små piger

FerretParadise

Tillykke med de 2 år smukke piger. :tillykke:

Jeg tror I har haft en dejlig dag, I har ihvertfald fået nogle dejlige gaver. :)
Jeg tror I er meget heldige, at I endte ved jeres madmor, for jeg tror hun elsker jer rigtig højt.
Super trist at læse om jeres svære start i livet, det er synd at I blev taget så tidligt fra jeres mor.

Men nu har I det godt, så mange tillykker herfra. :)
Ann Hillerslev.

Julie


mette11


lussingen

Tillykke med de to søde piger. Hvor er det dejligt, at selvom de har haft en svær start på livet, så er de nu et sted med kærlighed og tryghed :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.


KariN

#7
Også e forsinket  :tillykke: Håber i havde en dejlig dag og sikke nogle dejlige gaver i har fået :D


:gave:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Til lykke Frida og Freja

Jeg håber at I havde en god dag.

Og ja det er meget smukke og søde piger.

Hilsen Christel

katja

tak alle sammen

skulle sige fra frida og freja, at de havde en skøn dag, de var ikke i bur hele dage, og da det var senge tid, var de såååå trætte at de slet ikke kunne holde øjnene åbne,

de puttet i deres flis tæppe og sov længe dagen efter, godbider var der mange af, så de var prop mætte, og meget trætte

de elsker deres nye bur, tæppe og hylder, men er ikke så begejstret for rørene de fik, for dem kan man jo ikke kravle på uden at falde ned

de er ige blevet vejet hos dyrelægen i går, og de har deres hidtil størete vægte nogle sinde 600 og 630g, de bliver vejer hvert 3 mdr, samt tjekket osv,
da de jo gerne skulle blive ved med at være sunde og raske,

så det har været en dejlige dag for dem og deres mad mor er glad for de er så (store) og ved godt helbred

og endu engang tak for alle fødselsdags hilsnerne
ejer af 7 dejlige trolde,