Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

tillykke til migselv (fritsedrengen)

Startet af ilderhjemmet, 6. August 2010, kl. 12:17

ilderhjemmet

Hallo madmor og madfar - har i helt glemt mig  :( , det er min fødselsdag i dag - hallo, jeg er her, hvor er i?????, jeg bliver 3 år i dag - hallo.

tillykke til migselv, tillykke til migselv, idag er det miin fødselsdag - hurra hurra hurra - jeg sikkert mig en gave får. Jeg gider slet ikke noget, alle her i huset har ignoreret mig og min fødselsdag, det bare TARVELIGT  :@ Ny familie søges..........

Madmor og madfar HALLO JEG ER JO LIGE HER OG JEG BLIVER ALTSÅ 3 ÅR IDAG, alle mine legekammerater de sover bare. Jeg føler mig bare helt alene i verden - suk.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

Sikke nogle dumme madforældre du har og kan du ikke bare vække de andre ved at bide dem lidt, det plejer at virke herhjemme..

Tænk sådan bare at glemme din fødselsdag.. Jeg må til at opdrage mine egne madforældre så den slags aldrig sker herhjemme..

Men Tillykke med de 3 år fra mig  :dans:

Båt båt

Crush
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Jeg synes du skal give dem et ordentligt haps!!! Så kan de lære det!! Sådan gør vi herhjemme når vores madforældre ikke fatter budskabet!! Og hvis de stadig ikke fatter det, så går jeg op på deres hoved og kradser dem!! HA...så får jeg altid masser af opmærksomhed!!

Stort tillykke med dagen...håber grunden til at de ikke holder fødselsdag for dig nu er at de er ved at gøre klar til en stor fest med masser af gaver!!

Båt-båt Marius (og Albert, Sigi og Mallow)

ilderhjemmet

En rå æggeblomme, hva' gi'r i, en rå æggeblomme, det er hvad jeg har fået i fødselsdagsgave, de si'r at jeg har så meget i forvejen og jeg gider ikk' at lege med det - hmmmmm.

MADMOR en ny hule, hvor svær ka' det være, som jeg ka' ha' for mig sæææælv  :@

MADFAR nogle nye rør - så fat det dog......  :@

og jeg er jeres første ilder ......

Hej Crush, Marius, Albers, Sigi og Mallow  :D

Tak for jeres dejlige fødselsdagshilsener, det varmer og for de gode råd  :D

BÅT BÅT fra Frits
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten

Altså Frits du skal være glad for en æggeblomme det er så sundt.

Rigtig stort tillykke med fødselsdagen

ilderhjemmet

jeg vil ikke være sund når jeg har fødselsdag - vandmelon, chokolade ohhhhh jeg elsker det. min madmor siger at det må jeg ikke få - min madfar giver når madmor ikke ser - suk -

Sølvsten: tak for fødselsdagshilsen  :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

En æggeblomme??  :o
Det kan de da simpelthen bare ikke tillade sig, hva er det dog for nogle madforældre. :nej:
Nej du, jeg synes du skal pakke din olie, og bedste hængekøje sammen, og så tage afsted, så du kan finde dig nogle nye og bedre madforældre. Som giver gode gaver. Det der er ikke iorden. Dumme mennesker.
Du må gerne komme her og bo, selvom vi altså ikke får melon eller chokolade, men måske du kunne lide and i stedet for?

Ihvertfald ønsker jeg dig en rigtig god fødselsdag alligevel.

Båt
Cyrill
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Hej Cyril
Takker for din fødselsdagshilsen - AND, er du rigtig klog mand, det har de prøvet at gi' mig herhjemme, og rensdyr, og alt muligt andet kød  og fjerkræ - BVADR - hvad sker der - må jeg lige ha' lov til at få min tørfodder :), det ved man da hvad er ...
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lussingen

Hej Frits.

Vi herhjemme vil gerne ønske dig stort tillykke med din fødselsdag. Du har da ikke været særlig heldig med dine madmennesker... Vi synes det er helt i orden du lige fortæller dem, hvor skabet skal stå. Ingen fødselsdagsgaver? Det må de kunne gøre bedre.
Hvis du slet ikke får noget, så må du gerne komme hjem i  vores rodekasse og finde dig en bamse eller en bold eller en et eller andet. Vi vil gerne dele med dig.

Båt båt Speedy, Loke, Inani og Minnie
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.