Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dumme mor!!!

Startet af Dark Crystal Ferret, 26. August 2011, kl. 11:06

Dark Crystal Ferret

Her troede jeg at jeg var forgudet og elsket højere end alle andre i min mors verden. Og hvad sker der?? Hun glemmer min fødselsdag!! >:|

Når men jeg blev altså 3 år i Onsdags  :dans: :dans: – og nu har jeg hugget min mors computere for at fortælle det :dans: :dans:
Så håber jeg hun ser det så hun kan blive rigtig flov og overdynge mig med trøste godbidder og hygge.

Rigtig glædelig fødselsdag til miiiiiiiiig og min bror Pluto i onsdags  :dans:

Happy Birthday Musical Mice

Og her et et billede af mig for 3 år siden



Og her et af mig nu



Mange hilsner
Tjalfe

Ps. Mor har opdaget det nu og er meget ked af det.. så nu smutter jeg igen så mor får lov til at overdynge mig med undskyldnings godbidder og gaver <3

AlisVolatPropiis

Tillykke i tåssede små stjerner <3 håber madmor virkelig overdynger dig Tjalfe

Sølvsten

Bid hende Tjalfe!!!

Og så tilykke

Mustela

Stort tillykke Tjalfe  :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

mette11


Cille

Se det husker jeg så slet ikke omkring mine dyr :fnis:..glemmer også tit min egen :lol:
Men Tillykke til dem begge :D

Louise V

Tillykke til jer to totter  :D

Dark Crystal Ferret

#7
Tak Tak - Jeg er også blevet godt forkælet nu. Mor lå og sov middagslur med mig i går og vi var ude og gå tur og nede i brugsen hvor jeg mødte en venlig mand der gerne ville nusse mig også.
Mor købte en pose af mine yndlings goddbider. Og til aftensmad fik jeg en daggammel kylling og dejlig kyllinge hjerter. Det er begge dele min livret, så det kunne ikke være bedre.
Så nu er mor tilgivet. Og jeg elsker min moar <3
I dag har de dog være ude, både mor og far, men nu ligger jeg og varmer mig i mors tæppe på hendes skød.
Elsker at jeg at være ilder - det er et fedt liv  :dans:

Tjalfe