Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Skjærs Ilderen 2011

Startet af FerretParadise, 15. September 2011, kl. 11:41

FerretParadise

Jeg vil da lige lave en tråd med nogle billeder fra Skjærs Ildern. Jeg var den eneste fra Danmark, ret underligt, det har jeg aldrig prøvet før.


Her sidder Lars i Sara's bod som vi passede for hende. Han gør en af sine drenge klar, altså renser øre.


Loddebordet. Og rosetterne til deres KK klasser.


Loddebordet med alle de dejlige ting man kan vinde.


De flotte rosetter i ild-farverne.


Statuetterne. Sådan en vandt Barlow Bandit.


Pokalerne og rosetterne til BIS & BIM.


Et lille kig ud i lokalet.


Sniper i min løbegård.


Navi slapper af. Søde smukke tøs.


Barlow var der sørme også.


Frokost pause. Eller rettere, der bliver slået mave efter frokost.


Den lyserøde ilder som Sara og Aylen fik af mig.


Mange tabte sit hjerte til Sniper, så han fik meget opmærksomhed.


Sniper og Fire slapper af sammen.


Barlow pigen tager sin første udstilling i Norge med sindsro.


Sniper og Fire.


Best friends


Ja ja Sniper....


Fire havde sin "Gule Mand" med. Han elsker den bare, og søger trøst ved den, hvis han bliver frustreret over noget.


Dygtige Barlow.


Barlow putter med sin farmand Fire og sin "måske kæreste" Sniper.


Fire og Barlow. Far og datter.


Sniper vandt 3. plads.


Barlow vandt 1. plads, og søster CJ vandt 2. plads. De havde lige mange points.


Søde smukke Barlow.


Navi og Fire hyggede sammen.


Sniper vandt en pris i KK klasserne. Han blev "Tungest" han med sine 2405 gram.


Min og Lars's hytte imens vi var på udstillingen. Herfra legede vi turister i Norge, men den billedetråd får I på et andet tidspunkt.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Det ser ud til at have været en rigtig hyggelige udstilling... Kedeligt den ligger SÅÅÅÅÅ langt væk.. :X

FerretParadise

Det var nemlig en rigtig hyggelig udstilling. Der blev pjattet og snakker, og nusset med en masse dyr, ja, som en udstilling nu er.  ;)
Du og din familie må da med næste gang.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Det ser ud til at have været en dejlig dag :) og sikke da en smuk hytte, den ser rigtig hyggelig ud med skoven lige ved siden af :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Det ser hyggeligt ud :) Gode billeder

FerretParadise

Tak.
Ja denne hytte er bare super hyggelig, og imellem skoven og hytten løber der en lille elv. Den kan man så ligge og lytte til, når man ska sove, da den laver ret meget lyd.
Ann Hillerslev.

Shamua

Det ser ud til at ha været en god tur. Hvad er KK klasserne? :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Det er nogle for sjovt klasser, med største/mindste han & tæve, længste/korteste hale han & tæve osv.
Ann Hillerslev.

lussingen

Det er nogle rigtig dejlige billeder af dyrene <3
Jeg synes ham Sniper får luftet sine kugler en del, de ligger da til frit skue :fnis:
Og det er så dejligt at se, at Barlow er så glad for både Sniper og Farmand Fire <3 Det kan godt være at Barlow er en bandit, men hun er en meget smuk en af slagsen <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Det ser vildt hyggeligt ud og sikken nogle fede rosetter...jeg elsker rød, gul og orange  :D

FerretParadise

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. September 2011, kl. 15:11
Det ser vildt hyggeligt ud og sikken nogle fede rosetter...jeg elsker rød, gul og orange  :D
Jeg synes også de var ret flotte, og de var jo en del af temaet, ligesom der var flammer op af ilderen på statuetten.
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Det ser godt nok hyggeligt ud. Og jeg er enig i det er nogle rigtig fede pokaler og priser.
Tillykke med dine pladser og ja.. Sniper kommer vi nok ikke uden om er - eh hvad siger man... meget tung :lol:

Eliza

Hende søster er godt nok blevet en smuksak <3 ok hun har da altid været det, men jeg er solgt <3

Ja dine dyr er da bare for lækre <3<3<3

Det ser ellers hyggeligt ud og tillykke med de fine pladser :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Tusind tak Maria.

Ja ham Sniper er en stor dreng, desværre er det ikke bar' muskler, men jeg håber på, at det bliver lidt anderledes når han vokser til.
Ihvertfald er han god som dagen er lang, og jeg så ikke meget til ham på denne udstilling, for pigerne ville hele tiden rende rundt med ham på armen. :lol:
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 15. September 2011, kl. 15:22
Hende søster er godt nok blevet en smuksak <3 ok hun har da altid været det, men jeg er solgt <3

Ja dine dyr er da bare for lækre <3<3<3

Det ser ellers hyggeligt ud og tillykke med de fine pladser :)
Tusind tak Eliza.  :)

Ja Barlow er en ret flot pige, ok måske en smule for tyk, men jeg tror på, at det nok skal blive anderledes.
Du har jo selv Catli, og hun ser da bestemt heller ikke grim ud.  ;)
Ann Hillerslev.