Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

En lille video af vores papegøje Sazu

Startet af lussingen, 12. Februar 2013, kl. 19:18

Sølvsten


lussingen

Tusind tak for Jeres søde ord om Sazu <3 Det er meget underligt at tænke på, at Stig og jeg købte ham da vi flyttede sammen. Tænk engang at han har boet hos os i 18 år :S Det bliver meget meget underligt den dag han ikke er her mere :(Han har jo været en stor del af vores liv og ikke mindst Jannichs.

Trine: Han siger mange forskellige ting, det kommer i perioder. Her på videoen siger han "hva såååååå" :lol: Ud over det, så kan han sige: Hej, Roskilde, Pas godt på huset, morfars fuuuuugl. Han kan også grine :fnis: Det lyder ret sjovt. Og så kan han sige/råbe Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig... Hvor mon han har det fra?? :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie


FerretParadise

Og så kan han sige: "Du er ikke særlig lækker hva????"
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 13. Februar 2013, kl. 16:49
Og så kan han sige: "Du er ikke særlig lækker hva????"

Åhhh Ann, det er så sjovt at han har siddet og hvisket det til dig :lol: Jeg beklager vores meget uopdragne fugl :-$
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill


Miliah

#21
Norh, hvor er han sød :)

KariN

Så kunne jeg endelig også se videoen (tak computer)

Sikke en sød dreng :D Det er altså fascinerende med sådan nogle fugle der kan snakke og hvor må det være hyggeligt at sludre med ham :D 
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Citat fra: KariN Dato 14. Februar 2013, kl. 20:34
Så kunne jeg endelig også se videoen (tak computer)

Sikke en sød dreng :D Det er altså fascinerende med sådan nogle fugle der kan snakke og hvor må det være hyggeligt at sludre med ham :D 

Tak Karina. Ja han er rigtig sød og sjov :love: Nogle gange snakker han dog lige lovlig højt, for man kan slet ikke høre fjernsynet :X Men så hjælper det at bestikke ham med lidt popcorn eller andet lækkert.... Opdragelse er en by i Rusland hvad Sazu angår :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11


KariN

Altså hvis det er lidt som med hunde der ligner deres ejere med papegøjer, så er det vel ikke noget under at han kan være højlydt ;) :lol:

Godt at han i det mindste er nem at bestikke, gid det virkede med babyer og ildere :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Citat fra: KariN Dato 14. Februar 2013, kl. 20:47
Altså hvis det er lidt som med hunde der ligner deres ejere med papegøjer, så er det vel ikke noget under at han kan være højlydt ;) :lol:

Godt at han i det mindste er nem at bestikke, gid det virkede med babyer og ildere :lol:

Ha ha, jeg tror "desværre" du har fat i noget af det rigtige :fnis: Vi er en til tider temmelig larmende/støjende/grinende familie, så han gentager jo egentlig nok bare det han hører....

Åhh ja, jeg kan også godt huske da Jannich var lille... Der ville jeg også ønske at jeg kunne bestikke ham ind i mellem... Hvis det er en trøst, så kan man bestikke dem når de bliver lidt ældre. "Søde Jannich, hvis du tømmer opvaskemaskinen og lige støvsuger, så får du en 20´er" :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.