Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mallow 4 år

Startet af mette11, 12. Maj 2013, kl. 08:54

mette11

I fredags blev Mallow 4 år. Desværre drillede ferretopia og jeg fik slet ikke lavet en fødselsdagstråd til hende, da jeg af uvisse årsager ikke kunne lægge billeder ind og i går da det så endelig virkede glemte jeg det  :-$ :-$ :-$

Men altså - smukke, dejlige, søde, skønne, fantastiske, kloge Mallow er nu 4 år gammel. Hun har stort set ikke forandret sig, selvom hun er blevet ældre - hun æder stadig folk når det passer hende - hun elsker stadig sin Jonas og hun elsker at være ude i sin løbegård og hygge sig  :fnis: :fnis: Mallow er meget speciel og hun kan slet ikke beskrives fyldestgørende - hun skal opleves!

Stort tillykke til min dejlige og smukke pige som jeg håber vil være hos os i rigtig mange år fremover  <3 <3 <3



Et gammelt billede af hende, men det er nok et af de bedste billeder jeg har af hende, da hun mildt sagt ikke er god til at stå stille og få taget billeder!  :P

lussingen

Stort tillykke til søde og smukke Mallow :) Jeg synes hun er helt fantastisk, men jeg har jo også en svaghed for utilregnelige "kællinger" <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Tillykke til Mallow :D <3
Mange hilsner Christina

Shamua

Stort tillykke med med jeres pige :)

Vh. Marianne

lille_jill


Anne

Stor tillykke til den lille ilder med den KÆMPE personlighed!

Nanna

Kæmpe tillykke med smukke Mallow! :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Barky

Tillykke med fødselsdagen aller dejligste lille Mallow. <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

Stort tillykke til hende

NataschaJ

Stort tillykke med de 4 år ^_^ håber hun bliver møg forkælet hele dagen ;) Selvom hun sikekrt bliver det i forvejen :P  <3
Madmor & slave af to totter ;)

mette11

Mallow takker mange gange - men undrer sig over hvor gaven fra sin opdrætter bliver af??  :P :P

Eliza

Tillykke med din smukke sære pige :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Forsinket tillykke med den smukke smukke pige <3

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Kiddo

Iih, tillykke til hende, smuk det er hun altså godt nok  :love:
Your problem is you think your problem is your problem

mette11

Tak tak - ja meget kan man sige om Mallow, men smuk er hun virkelig  <3 <3 <3 Og selvom nogen nok ikke vil give mig helt ret, så er hun et fantastisk kærligt lille væsen  <3