Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kareret -igen

Startet af A.C, 10. Juni 2010, kl. 22:19

A.C

Ja så har Balder været ved dyrlægen for at få fjernet den mystiske testikel, som dyrlægen ikke kunne finde første gang han var under kniven. Nu var Balder min første ilder, så jeg vidste ikke ret meget om hvordan virile hanner opfører sig og lugter, så jeg troede sådan set at det var normalt at hanner var sådan selv efter en kastration, så det var først efter at Hanne gjorde mig opmærksom på det, at jeg blev overbevist om at den mystiske testikel stadig var der et sted. Dyrlægen kiggede på ham sidst vi var der inde og var overbevist om at den altså ikke var der, men idag fandt han den så alligevel!
Jeg er rigtig glad for at den er blevet fundet og fjernet, og glæder mig til at få en mere "normal" ilder (helt normal bliver han vist aldrig :fnis: ) og at han får det bedre...

Cille

Jeg er så glad for du lyttede til mig, og gik imod dyrlægen.
Havde det ikke så godt med at være bussemænd og "lege" dyrlæge.
Men de er altid født med 2 sten, også selvom han ikke kunne mærke den.
Bare synd for balder at de ikke fandt den i første omgang, og han har gået så længe og været halv han.

Men nu kommer han stærkt tilbage,og bliver flot igen :D :dans:

Anne

Godt den blev fundet, det kan jo resultere i kræft når den sidder oppe i bughulen!

KariN

Hvor er det godt at den blev fjernet :) Håber han kommer sig godt over operationen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A.C

Der er endnu ingen forandring i hans opførsel, men der kan jo gå en måneds tid før de sidste hormoner fordufter, så det glæder jeg mig til :fnis:

Men ja, jeg er også rigtig glad for at det gik godt og han har det godt :)