Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Brækket en tå?

Startet af Amazing Ferret, 5. September 2010, kl. 16:30

Cille

Erika...du skal hører efter hvad jeg siger :lol: :lol: :lol:

Amazing Ferret

Jaja Hanne - du er min ilderguru :dans: :dans:

Cille

Ilder-guru...neiiiiiiiii...jeg har bare prøvet det meste,som ilder kan komme til skade med :lol:
Derfor siger jeg jo hvis man skal undgå uheld med ilder,skal de iføres spændetrøje og puttes i en gummi celle....og det er endda også farligt da de elsker gummi og kan så gnave i det :lol: :lol:

mette11

De skal også have små hjelme på hovedet!!  :fnis:

Amazing Ferret

Du har jo også haft ilder længere end de fleste af os  :fnis:

Amazing Ferret

Citat fra: mette11 Dato  6. September 2010, kl. 19:43
De skal også have små hjelme på hovedet!!  :fnis:

De burde da også have sko på så deres tæer ikke brækker  :P

Cille

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. September 2010, kl. 19:44
Citat fra: mette11 Dato  6. September 2010, kl. 19:43
De skal også have små hjelme på hovedet!!  :fnis:

De burde da også have sko på så deres tæer ikke brækker  :P

Jaaaa og beskytter på bisserne :dans: :fnis:

FerretParadise

 :lol: Det lyder som boksere der skal i ringen.  :lol:
Ann Hillerslev.

Cille

Altså hvis ens ilder kommer til skade, så kan det godt ligne de har været i "ringen" uden beskyttelse :lol:

(straks tænkte jeg frækt...på med dutten danmark :fnis:...pak din ilder ind gummi hvis den ikke skal blive skadet :fnis:)

mette11

Ja sikkerhedssko må der da til... ;) Jeg har også to som burde have haft tandbeskyttere  :(...måske skal vi slå os sammen og opfinde en form for ilder-beskyttelsesdragt??

Amazing Ferret


Amazing Ferret

Jeg fik jo tjekket Yabba's tå da hun blev vaccineret for et par uger siden og dyrlægen mente helt bestemt den havde været brækket. Yabba's tå er heller ikke helt normal mere. Der er ligesom kommet noget ekstra knogle omkring leddet, så tåen ser lidt tykkere ud. Men ellers har hun ingen mén af uheldet  :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Amazing Ferret Dato 29. Oktober 2010, kl. 19:33
Jeg fik jo tjekket Yabba's tå da hun blev vaccineret for et par uger siden og dyrlægen mente helt bestemt den havde været brækket. Yabba's tå er heller ikke helt normal mere. Der er ligesom kommet noget ekstra knogle omkring leddet, så tåen ser lidt tykkere ud. Men ellers har hun ingen mén af uheldet  :)

Nu spørg jeg lige efter al den snak om hanikap-klasse osv. Vil det så være nok til at hun f.eks. kunne tilmældes en handikap-klasse eller?

Amazing Ferret

Nej det er det ikke. Man kan faktisk ikke se det, med mindre man selvfølgelig kigger efter det :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Amazing Ferret Dato 29. Oktober 2010, kl. 19:40
Nej det er det ikke. Man kan faktisk ikke se det, med mindre man selvfølgelig kigger efter det :)

Okay, for vores gamle dreng har nemlig også en tå der har været brækket før vi fik ham, det kan ses/mærkes hvis man piller ved den, men ellers ikke