Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nye madforældrer søges.... :)

Startet af cibatuchsi, 18. Juni 2010, kl. 23:35

cibatuchsi

Vi er to dejlige piger der søger nyt hjem.
Vi blev født D. 8 Maj 2010 og er derfor 10 uger den 17 juli, men da vi først skal til Dr. Dyr den 21 Juli, er vi klar til at indtage vores nye hjem fra den 22 Juli.
Vi er to vidt forskellige af sind. Jeg (Dizzy Mizz Lizzy) er en dejlig pige, meget rolig af sind. min søster (Red hot chili peppers) er noget af en bisse, eller det syntes madmor hun er når hun leger med hende. Men jeg kan godt lide at putte med hende og syntes hun er den bedste søster man kan få.
Vi håber vi kan finde nogen tobenet som vil holde af os lige så meget som madmor og madfar gør. Og aller bedst ville det være hvis vi kunne få en eller flere lege kammerater så vi ikke skal være helt alene.
Både vores mor og far bor hjemme ved vores madmor og madfar, så dem er i mere end velkomne til at hilse på.
I kan se vores mor og far(Starlight Malou og Anhuras), deres og vores stamtavler på: www.olsen-gullfoss.dk

Vi bliver solgt på kæledyrskontrakt, med stamtavle, får chip, Vac og sundhedstjek. der ud over får i en cd med hvor der er billeder fra vores opvækst, en hængekøje eller noget andet sengetøj.


Red hot



Dizzy



Depositum er 500 kr

Prisen er: 2500kr

uden for DK er prisen:  3000kr
Hvalpene har pas og rabbies vaccine når de bliver solgt til udlandet.   

I kan kontakte mig og min søster på: olsens-ilderopdraet@live.dk

Mange båt og ilderknus fra dizzy og red hot

Sølvsten


Lena og Peter


cibatuchsi


cibatuchsi