Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

SF's Antares of Ardor

Startet af Starshineferrets, 11. November 2010, kl. 14:45

Starshineferrets

Antares of Ardor - "Kino" söker efter ett nytt hem att få flytta till då hans matte inte mår så bra nuförtiden och
inte riktigt har den tid som han behöver.

Antares föddes hos mig den 12 maj i år och är efter Aylen & Àmor som båda två härstammar från Ungern.
Han är en mörk relativt stor viltfärgad kille och som på valpars vis ännu kan testa gränser med nya människor. Fullt ös medvetslös är ännu hans  led ord här i livet!
Han bor förtillfället med både hund och katt, hunden fungerar han bra ihop med men katterna
är han lite för ivrig med.

Han omplaceras genom mig och på kontrakt men eventuell köpare gör upp priset med nuvarande ägare som även vill ha möjlighet att hålla kontakten i framtiden.


Killen är chippad, vaccinerad, försäkrad samt har stamtavla och säljs endast till sällskap till ett hem där han inte ska spendera större delen av tiden i bur. För flytt till Danmark tillkommer kostnad för rabies vaccin, pass har han redan.

Mer information om kullen finner ni här: http://valpdagbok12010.starshineferrets.se/
Information om mig, min avel samt krav på valpköpare hittar ni på min hemsida:

www.starshineferrets.se

Han kommer inom kort att befinna sig i Skara, Sverige.

För intresse kontakta mig på sara@starshineferrets.se





som 9 veckors valp





Eliza

Hvor er han blevet fin.. han ser en del lysere ud i pelsen på kroppen end Crush  :D

Håber han finder et rigtig godt hjem..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets