Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kunne du tænke dig at give min ilder en ny chance?

Startet af bølle, 9. November 2013, kl. 20:46

bølle

Hej allesammen, jeg har et meget stort problem som jeg ikke kan klarer mere, jeg er simpelthen bange for min dejlige silver. Han er lige blevet 3 år gammel, jeg har haft ham i næsten et år og han er stadig ikke 100% bidetrænet og derfor er jeg efterhånden blevet rigtig bange for ham, selvom det faktisk slet ikke er så slemt som det lyder, det er bare mig der er en piveskid, når jeg har ham ude har jeg sko på og handsker fordi jeg er bange for at han bider mig og det er ingengang hver gang jeg har ham ude at han gør det :-(
Jeg fik ham af en dame som sagde at han var 100% bidetrænet som han på ingen måde var, men gav ham en chance og han har forbedret sig rigtig meget, men er så træt af det nu og jeg føler at jeg svigter min lille skat :-( trods alt det er der ingen andre problemer med ham, han er 100% bakketrænet og har aldrig gjort det udenfor sin bakke.
Derfor tænkte jeg om der var nogle derude der kunne tænke sig at give ham en ny chance og måske har lidt mere erfaring omkring det end mig. Det skal lige siges at han faktisk er rigtig dejlig (når han ikke bider) og har masser af krudt i røven. Han er vaccineret og har fået ormekur og alt det der for det havde han allerede fået da jeg købte ham.
Please hjælp mig, vil det bedste for ham... <3

Møghætte

Hvorfor spørg du ikk nogle om de vil bidetræne ham? Hjælper nogle med.
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

bølle

Det har jeg også gjort, men måske er det fordi han ikke har det godt her hos mig, sådan ser jeg også på det fra hans side af.
Og det største problem er nok at jeg er blevet bange for ham.. :-(

AlisVolatPropiis


bølle

Jeg bor i stor københavn og det er for det meste kun nap, men det sker at det er så det bløder, men han plejer bare at løbe væk bagefter han har bidt. :-)

Eliza

Det lyder som en uheldig situation :(

Husk en vaccine kun holder et år, så hvis du har haft ham et års tid, så skal han vaccineres igen nu ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

skov

Kunne det ikke tænkes at han savner andre ilder han skal "slås " og lege med ,så han fik afreageret på denne måde

KariN

Citat fra: LizetteMadsen Dato  9. November 2013, kl. 21:15
Jeg bor i stor københavn og det er for det meste kun nap, men det sker at det er så det bløder, men han plejer bare at løbe væk bagefter han har bidt. :-)

Hvor i storkøbenhavn bor du?? Jeg vil godt komme en tur forbi og se på ham og prøve at hjælpe jer på rette vej, hvis du da er interesseret i at prøve at rette problemet med ham i stedet for at sælge ham??

Jeg har selv en del erfaring med bide-ildere, så jeg er ikke bange for at blive bidt og er vant til det ;) (jeg har selv en af slagsen herhjemme, han er 5 ½ år gammel og har bidt siden jeg fik ham som 10 måneders hvalp)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Mange hilsner Christina

KatjaN


katja

vi vil også gerne hjælpe dig med bid træning, og vi kommer også gerne forbi dig, hvis du har brug for hjælp,
ejer af 7 dejlige trolde,