Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Havedammen og mine fisk.

Startet af NemoToft, 13. Juli 2009, kl. 00:25

NemoToft

Hej. Ved godt det er et ilder forum  :).
Men i bliver lige plaget med et film klip af mine koi karper og min mor der fodre dem.
Knus Dolly.


Julie

årh, jeg elsker koi karper! gad vildt godt at have sådan en havedam med koi i :)

tzari

Ej hvor sjovt alene ikke fisk kunne blive så tamme man kunne "kæle" med dem og håndfodre  :o Sikke en sød video
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

hvor er det bare en herlig video :D
jeg elsker koi karper! .. de er så flotte.

Malene

De er rigtig flotte :D Jeg har faktisk været ude og "svømme" med sådan nogle.. også i en havedam :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

Citat fra: Malene Dato 13. Juli 2009, kl. 15:18
De er rigtig flotte :D Jeg har faktisk været ude og "svømme" med sådan nogle.. også i en havedam :lol:
Har du været ude at svømme i en havedam?  :lol:
Det skulle du have filmet!  :lol:

Malene

Citat fra: Bawa Dato 13. Juli 2009, kl. 15:19
Citat fra: Malene Dato 13. Juli 2009, kl. 15:18
De er rigtig flotte :D Jeg har faktisk været ude og "svømme" med sådan nogle.. også i en havedam :lol:
Har du været ude at svømme i en havedam?  :lol:
Det skulle du have filmet!  :lol:
Det var faktisk fordi jeg kom til at vælte en af stenene, på kanten, ned i dammen og så tænkte jeg (selvom min veninde sagde det var ligemeget): den dykker jeg da bare lige ned efter! Det var.. koldt, men en oplevelse :lol: Behøver jeg nævne at jeg var meget meget fuld? :-$
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Haha Malene det ville jeg gerne havde set en film af :lol:
Jeg elsker også Koi Karper. Jeg havde dem som lille i min fars have dam. De kan blive rigtig tamme faktisk

Bawa

Citat fra: Malene Dato 13. Juli 2009, kl. 15:25
Citat fra: Bawa Dato 13. Juli 2009, kl. 15:19
Citat fra: Malene Dato 13. Juli 2009, kl. 15:18
De er rigtig flotte :D Jeg har faktisk været ude og "svømme" med sådan nogle.. også i en havedam :lol:
Har du været ude at svømme i en havedam?  :lol:
Det skulle du have filmet!  :lol:
Det var faktisk fordi jeg kom til at vælte en af stenene, på kanten, ned i dammen og så tænkte jeg (selvom min veninde sagde det var ligemeget): den dykker jeg da bare lige ned efter! Det var.. koldt, men en oplevelse :lol: Behøver jeg nævne at jeg var meget meget fuld? :-$
HAHAHAHAHAHA! jeg tror lige der trillede en tåre ned af min kind fordi jeg griner så meget!!!!! GENIAALT!!