Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Større bannere i signaturer?

Startet af Malene, 7. September 2010, kl. 13:04

Vil du have større bannere?

Ja tak
14 (46.7%)
Nej tak
16 (53.3%)

Samlet antal stemmeafgivere: 30

Afstemingen er lukket: 14. September 2010, kl. 13:04

Malene

Jeg har hele tiden været imod det, fordi jeg ikke synes at bannere skal fylde så meget i trådene, og der er jo også folk der ikke har så hurtig en internetforbindelse. Men nu får I lov til at bestemme om I vil have muligheden for større bannere i signaturer.
Hvis I stemmer ja, må I meget gerne give et bud på en passende størrelse.

Den nuværende maks. størrelse er 500x80 px.


Afstemningen får lov til at køre i 7 dage.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Jeg har stemt nej. Jeg synes det er en passende størrelse. Det drejer sig jo ikke om at have en stort banner herinde, det er jo et forum :P

Jeg synes det er fint som det er :D

Vh. Marianne

dejligste

Jeg har også stem nej, da jeg ikke mener vores bannere er det vigtigste herinde.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

Ej hvor er i tarvelige! Vi skal da have bannere der er 100 i højden altså!

100x500 ville være super, og det er jo ikek ret meget større end det er nu så det ville ikke genere nogen

Barky

Jeg har stemt ja, og jeg vil også sige at 100x500 er en fin størrelse.. men for min skyld må det nu godt være længere... 110x600

Malene - det hæmmer kreativiteten at lærredet er så lille..!! *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret

Jeg har stemt ja  :)

Men Julia - du har jo slet intet banner  :fnis:

Anne

jeg ville have et banner hvis det kunne være herinde :P Mit banner på if er 100 højt. Jeg er ikke til lange bannere, og når jeg laver et kort et så bliver motivet bare alt for småt når det kun må være 80 pixel

Barky

Citat fra: Amazing Ferret Dato  7. September 2010, kl. 14:44
Jeg har stemt ja  :)

Men Julia - du har jo slet intet banner  :fnis:

Haha... bagateller Erika - jeg HAR haft banner herinde.. *G* og ønskede at jeg havde mere plads.. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Amazing Ferret


cibatuchsi

jeg har stemt ja. syntes godt det må være lidt større, det jo ikk fordi det kommer at fylde halvdelen af siden :)

Anne

kom nu 4 mere stem ja :D og ikke flere nej stemmere :P

KariN

Jeg har stemt ja :)

Jeg har dog ikke selv et banner endnu (Jeg kan ikke finde ud af det tekniske fis ;) )

Men jeg syns heller ikke at folks bannere generer mig på nogen måde, så for min skyld må de godt være lidt større :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

jeg er egentlig enig i at bannere ikke skal fylde meget i trådene, og jeg synes det er vildt irriterende når bannere fylder hele ens skærm,  men får jeg 20 pixels mere i højden så er jeg lykkelig :D

PiaLyng

Jeg har stemt ja :).
20 ekstra pixels ville ingen skade gøre :)!