Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Salg af mine 2 dejlige Ildere

Startet af Nuttepige, 16. Januar 2013, kl. 20:07

Nuttepige

Hej jeg er en pige på 15 år der har 2 dejlige Ilder fra august måned. Jeg har en han og en hun. De er søde og legesyge og meget glade for hinanden.

Da jeg ikke føler jeg har tid nok til at kæle med dem og jeg skal også på efterskole eftersommerferien søger jeg et kærligt hjem til mine Nuttede dyr.

De sælges kun samlet, med bur. Pris ide 1600. Min mor er villig til at aflevere dem i Københavnsområdet mod dækning af Benzin og ellers er i velkomne til at hente dem hos os i Helsinge 3200.

Ring gerne 20288105 eller mail makayalarsen@hotmail.com

Med venlig Hilsen
Rebecca Larsen

Amazing Ferret


Nuttepige

Tak for info :D Ved bare ikk lige hvor jeg vedhæfter henne. Men jeg kan fortælle at hannen er helt grå og hunnen har et hvidt hoved og er grå på kroppen .. :dans:

Amazing Ferret

Du kan sende billederne til mig amazingferret@gmail.com og så skal jeg sætte dem ind for dig :D

Amazing Ferret

Her er et par billeder

Tæven


Hannen


Begge


Hvor kommer de fra?

Møghætte

nej hvor er de fine :) Især hunnen :) Godt jeg ikk bor på sjælland xD
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

3totter


Kiddo

åårh, hannen er godt nok flot..
Your problem is you think your problem is your problem

Miss-Bjerregaard

Nej hvor bliver man fristet! Blev helt forelsket i tæven!
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Nuttepige

Dejligt med jer der er fristet :=) håber i bliver så fristet at i køber dem og giver dem masser af kærlighed  ;)

De er købt på Reptil og terrarie messen i rødovre og er opdrættet i Tyskland.

Møghætte

jeg ville sgu godt men det bliver for mere med to ilder mere ;P Vil højst kun have 3
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Anne

Er de neutraliserede? Det er tid for løb og brunst, og det ville jo ikke være så heldigt hvis ny ejer ender med en drægtig tæve.

Michelle-Diego

Hvor er pigen godt nok sød.. :) vil ønske du sælgede dem enkelt vis.. For hvor er hun dog dejlig. Lige sådan en pige jeg søger..  >:|

Nuttepige

Tak.. ja hun er rigtig dejlig.. men hvis jeg sælger enkeltvis bliver hannen jo her alene og der er synd¨. Tror også de er meget glade for hinanden.. ;) hvad med at nupse begge to  :D

Miss-Bjerregaard

Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33