Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ødelæg hinandens ønsker (leg)

Startet af lille_jill, 5. Juni 2009, kl. 15:35

katja74

Og den får du... desværre er det en mandags model-- og den vasker bagvendt, så AL servicen bliver EKSTRA fedtet og beskidt!  :fnis:

jeg ønsker mig en OPRIGTIG kæreste på et tidspunkt, en der gør/er det han/hun udgiver sig for at være ....træt af følelsesmæssige tæsk  :'(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Delle

Citat fra: katja74 Dato  1. April 2011, kl. 11:14
Og den får du... desværre er det en mandags model-- og den vasker bagvendt, så AL servicen bliver EKSTRA fedtet og beskidt!  :fnis:

jeg ønsker mig en OPRIGTIG kæreste på et tidspunkt, en der gør/er det han/hun udgiver sig for at være ....træt af følelsesmæssige tæsk  :'(

Og det får du!! Dog er han slet ikke den type du normalt går efter.. Ham her er meget mere nede på jorden og ikke den store pumpede type du normalt går efter! <3

Jeg ønsker mig en større lejlighed, så fritterne kan få sit eget værelse. :)

Ida

Det får du. Desværre så kan fritterne ikke bare nøjes med et værelse. De overtager hele din nye lejlighed.

Jeg ønsker, at jeg kunne have millioner af ildere.

KariN

Det får du så.. Men du drukner i rengøring for INGEN af dem er renlige så de bruger ikke deres bakker!!!


Jeg ønsker at vores køkken var færdigt nu!
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Dit køkken bliver færdigt, desværre så ryger alt vandet fra jeres badeværelse så du må gå i bad i vaskemaskinen :P

Jeg ville ønske jeg havde mere tid...

Lenac

du får mere tid ved at opfinde en tidsstopper, desværre går den i stykker og du kan ikke få reservedelene til at fixe den.

Jeg ville ønske jeg havde flere penge...
xoxo Malene <3

AlisVolatPropiis

Du får flere penge....1,50kr faktisk :P


Jeg ville ønske jeg havde en rengøringsslave...

Lenac

Du får en rengøringsslave men hun gør oprør mod dit styre og efterlader dit hjem mere roddet end da hun begyndte.

Jeg ville ønske jeg have mere plads.
xoxo Malene <3

AlisVolatPropiis

ARGH! :lol:

Du får mere plads, desværre skal du dele det med ham Latino homo'en Gustav :P

Lenac

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  4. Juni 2011, kl. 12:49
ARGH! :lol:

Du får mere plads, desværre skal du dele det med ham Latino homo'en Gustav :P
Jeg tager det i mig igen, jeg ville ikke ønske jeg havde mere plads, faktisk ville jeg ønske jeg var hjemløs , hvis det at få mere plads betød at jeg skulle bo sammen med den brokke-dukke af en DIVA  :nej:
xoxo Malene <3