Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

TILLYKKE FRITS

Startet af ilderhjemmet, 7. August 2012, kl. 14:11

ilderhjemmet

 :tillykke: IDAG ER DET FRITSES FØDSELSDAG - BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT - DU SIKKERT DIG EN ÆGGEBLOMME FÅR  :)

IDAG ER DET 5 ÅR SIDEN DU KOM TIL VERDEN HOS - SUK, JA JONAS SANDER -, MANGLER DET MESTE AF DIN HALE, MANGLER 4 TÆER PÅ DET ENE BAGBEN, MEN UANSET HVOR DU KOMMER FRA OG HVOR HANDICAPPET DU ER, ER DU VILDT ELSKET BÅDE AF HELE DIN FLOK OG AF DINE MADFORÆLDRE, DU ER VORES FØRSTE ILDERBASSE, FULD AF LIV, FULD AF GÅ PÅ MOD, NYSGERRIG OG STADIG ER DU ALFAHANNEN, LIDT GRÅ I PELSEN, SOVER LIDT MER' END DU  PLEJER LØBER LIDT MER' SIDELÆNS OG ER GOD SOM DAGEN ER LANG.

KÆRESTE MANSEDRENGEN (TJAH, HAN HAR MANGE NAVNE)

HUSK VORES AFTALE MED AT DU BLIVER 100 DYRE ÅR

BÅTTE BÅTTE BÅTTE BÅTTE - HOPPE HOPPE HOPPE HOPPE FRA ALLE OS
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lille_jill


AlisVolatPropiis

Tillykke smukke! -Fritz! :D

KariN

Stort tillykke med jeres søde dreng :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Stort tillykke med den skønne elskelige Frits.  :)
Ann Hillerslev.

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Anne


Sølvsten


Shamua


Vh. Marianne

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Miliah


ilderhjemmet

BÅT BÅT - TAK ALLESAMMEN <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Lena og Peter


Ferretale