Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hannes hvalpe pt

Startet af Anne, 31. Maj 2009, kl. 23:34

Anne

Jeg tog nogle billeder af hannes 2 kuld i går. Her er nogle billeder.
De store hvalpe er en uge og er Titanias, og de små er Malavias og var i går kun 1 dag. Ellers må hanne komme med resten af beskrivelsen, det er jo hendes hvalpe.
























Bawa

åh hvor er de bare nuttede!!!  :love:
elsker billede to .. rigtig sødt  :lol:

Amazing Ferret

De første 3 billeder er min dreng :)

Bawa

Citat fra: Amazing Ferret Dato 31. Maj 2009, kl. 23:36
De første 3 billeder er min dreng :)

du må glæde dig helt vildt til at få ham hjem engang! han ser dejlig ud.  :love:

Amazing Ferret

Citat fra: Bawa Dato 31. Maj 2009, kl. 23:37
Citat fra: Amazing Ferret Dato 31. Maj 2009, kl. 23:36
De første 3 billeder er min dreng :)

du må glæde dig helt vildt til at få ham hjem engang! han ser dejlig ud.  :love:

Jeg glæder mig enormt meget :fnis: Jeg tror jeg snart driver Hanne til vanvid :lol:

Bawa

Citat fra: Amazing Ferret Dato 31. Maj 2009, kl. 23:40
Jeg glæder mig enormt meget :fnis: Jeg tror jeg snart driver Hanne til vanvid :lol:

ville jeg også gøre hvis jeg var dig  :fnis:
jeg hader at vente! er rigtig utålmodig!

Julie

stunning. hvor er de søde. der er bare hvalp overalt, unfair hold!  :X

Amazing Ferret

Citat fra: Bawa Dato 31. Maj 2009, kl. 23:44
Citat fra: Amazing Ferret Dato 31. Maj 2009, kl. 23:40
Jeg glæder mig enormt meget :fnis: Jeg tror jeg snart driver Hanne til vanvid :lol:

ville jeg også gøre hvis jeg var dig  :fnis:
jeg hader at vente! er rigtig utålmodig!

Det er vildt underligt, for jeg har aldrig været så spændt før på at få en hvalp :fnis: og selv om jeg selv har haft hvalpe, er det en helt anden følelse

Black Diamond

Jeg er bare så glad på dine vegne Erika. Han er super sød og smuk. Tror virkelig du har en god chance på VIF med ham :) Jeg må indrmme mit hjerter smelter totalt med en silver angora med sort næse <3 uha jeg ville gøre alt for at få sådan en :P.. Øsnker dem alt held og glæder mig på dine vegne og hannes for den sags skyld :fnis:

Soelberg`s SUN ferret



ja det er nogle dejlige basser. Jeg glæder mig til at følge dem videre frem i livet, og se hvor smukke de bliver. Uhhh jeg gad også godt at have en silver med sort næse  <3 Det må absolut være mit næste ønske  :fnis:

Cille

Citat fra: Amazing Ferret Dato 31. Maj 2009, kl. 23:40
Citat fra: Bawa Dato 31. Maj 2009, kl. 23:37
Citat fra: Amazing Ferret Dato 31. Maj 2009, kl. 23:36
De første 3 billeder er min dreng :)

du må glæde dig helt vildt til at få ham hjem engang! han ser dejlig ud.  :love:

Jeg glæder mig enormt meget :fnis: Jeg tror jeg snart driver Hanne til vanvid :lol:
Ja Erika det slut,gider ikke vise dig flere billeder eller andet :lol: :lol:
Og det var så dagens joke.... jeg tror nu ikke du kan gøre mig mere vanvittig end jeg er i forvejen :lol:
Jeg er kun træt af mit cam ikke kan tage så gode billeder,men har bestemt nu jeg skal have et nyt.
De små er blevet større siden de billeder og deres farver tydeligere.....det med angora venter vi stadig på klare tegn på...kun sort røven er jeg helt sikker på og hans næse ser også fin ud :S

Men tak til alle sammen ogg jeg skal nok tage billeder ca. hver uge og ligge ind(og erika får ca hver dag :lol:)


Amazing Ferret

Jahhhh jeg får billeder hver dag  :fnis: Det er skønt at følge med i hvor meget ens hvalp ændrer sig fra dag til dag

Tak Maria  <3 Jeg håber da også han kan vinde lidt på VIF  :fnis: