Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kaninbjerget fylder 8 uger idag...

Startet af Barky, 5. Juli 2009, kl. 21:28

Barky

Så tillykke til mine små vandaler!! [size=85](terrorister, banditter, tyranner, anarkister, BZ'ere osv osv osv)[/size]

De dejlige hvalpe, der har været så søde de sidste 7 uger, begynder nu at få deres egne [size=85](og dumme!)[/size] meninger.
De har gode dage og dårlige dage som alle i den alder. Og jeg begynder at mærke at de så småt er ved at være klar til at forlade reden, men HÆHÆ de bliver her mindst 2 uger endnu, så jeg har stadig en chance for at få banket lidt fornuft ind i dem. Denne "fornuft" kunne være;

Man sover IKKE i bakken
Man bader IKKE i vandskålen
Man graver IKKE i madskålen
Man skider IKKE på gulvet og IKKE i vandbaljen man også bader i
Man bider IKKE sin madmor

Kryds fingre for mig [size=85](eller mere deres kommende ejere)[/size], de bor sammen med Yin og Ciara og disse er ikke de mest perfekte forbilleder hvad kommer til den her slags unoder. :lol:

De er stadig nogen små skravl hvad angår vægt, de kan ikke følge med alle de her store flotte hvalpe fra Ann og Sara. Men det skyldes nok at jeg mest fodrer på tørkost, og de små diva'er foretrækker kød. :roll:
[size=85](Måske man så skulle lade være med at grave al maden ud på gulvet for morskabens skyld...!)[/size]
Men dagens vægt siger alligevel:
Mallow Fiver: 435 g
Hyzenthlay Clover: 495 g
Efrafa Thlayli-roo: 530 g

Der kommer mega billedspam idag, jeg ved at jeg har været elendig til få taget billeder ellers, men idag var Ann, Trine, jeg og 10 hvalpe på Vestre Kirkegård med en løbegård, så Kammeraten skulle da med. :D

[size=150]Mallow Fiver[/size]
"Wauw...! Er det en rigtig tysker-grav det her?"




"Hej Kommende Madmor.... Hvornår kommer du og besøger mig igen?"









[size=150]Hyzenthlay Clover[/size]
Clover er klar til at stikke af og leve det frie liv... (for at bruge hendes egne ord)




Clover har lige taget et par runder i løbegården. Forhindringsløb over og under andre hvalpe.




"NEJ! Jeg kigger ikke sagde jeg jo!"


"Gå væk Emiri! Det her er MIN bold!"



[size=150]Efrafa Thlayli-roo[/size]




"Luuuuuk miiiiiig uuuuuud Madmooor.. Ikke sidde og ryge på ildpinde i græsset...."


"Grrraaaaaahhhh....! Jeg tar dig.... Nu kan du rigtig se hvor farlig jeg er! og hold så OP med at kalde mig mors dreng og piveskid hele tiden"




*Julia udbryder: NÅÅÅÅÅRH*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Amazing Ferret

Super gode billeder af nogle dejlige hvalpe :)

Julie


Bawa

hvor ér de dog bare lækre barky!  :love:

ved godt det ikke har noget med sagen at gøre, men min kæreste spørger hvor har du den "løbegård" fra?  :-$

Barky

Det er desværre ikke min løbegård, det er Ann's vi havde med...

Tusind tak skal i have. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Black Diamond

Hvor er de dejlige.Jeg er faldet totalt for dem her. De er også meget mørke så det er nok derfor :-$ Det sidste billede er bare så godt :love: