Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Colorful storms - 8 veckor (måånga bilder)

Startet af Starshineferrets, 6. Juli 2009, kl. 20:51

Starshineferrets

Idag är barnen 8 veckor gamla.. och enormt stora allihop :)

De har så mycket enrgi i kroppen att det inte är klokt... inte en enda lugn stund här hemma vill jag lova!

Nu börjar jag på allvar leta efter superlim när de ska fotas, helt hopplöst!
men här kommer iaf bilderna som blev av idag-.. ber om ursäkt för bildspammen ;)

Först ut: Alizarin, som ännu inte har ett säkert hem











Amaranth Blizzard - Grabben som flyttar till Ungern i september











Celadon Icestorm - Den här killen stannar troligtvis i Sverige, och blir eventuellt även min backup




'




Cerulean Dust Devil - inte helt bestämt hos vem denne underbare grabb hamnar ännu







Cherry Blossom Hailstorm - Den här snyggingen stannar hos mig!











Lava of Thunder - Damen som har personlighet nog till 8 illrar, och hela kullens pajas. Underbar och social på alla vis - självklart stannar även hon ;)









Razzmatazz Hurricane - störst i kullen, och otroligt lik sin far i struktur. Ännu inte helt spkat hos vem han hamnar







Sienna Rainstorm - Underbart vacker dam, men med mååånga egna åsikter! Som det ser ut nu så flyttar hon till Lithauen i slutet på augusti.











Hejdåååååå!!!




Amazing Ferret

Sara det er forbudt at vise billeder af så smukke hvalpe :fnis:

Barky

FY!! Alizarin HAR et sikkert hjem! Sig det nu... Hun er klart den smukkeste i kuldet efter min mening og derfor HAR hun et hjem så jeg ikke skal sidde her og tænke: "Jamen er der ikke plads til en lille hybrid pige her?" :@ :@ :@ :@
Bla bla bla.... Hilsen Julia

tzari

 :lol: :fnis: Sikke dog du mopper folk. De er da lidt for smukke :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Starshineferrets


Julie Stuhr

Ej, hvor er de skønne! Jeg giver Barky ret, de har allesammen et hjem så vi andre ikke får kuller  :-$

Julie

For helvede (ja, undskyld!) hvor er de bare fantastiske. De har godt nok de sødeste ansigter  :love: De personer der får en af de hvalpe, må være jordens heldigste mennesker

Starshineferrets

tusen tack :)

Nja.. vänta bara tills valparna har jagat upp sina ägare i takkronan.. vet inte om de känner sig så heldige då ;)

Bawa

åh altså hvor er de bare smukke!
hvorfor ser ingen af mine sådan ud? :P

PiaLyng

Alle har fået et sikkert hjem :P.. for woooow hvor er de smukke :-$ !

Starshineferrets

Tack :)

Idag har barnen fått en egen sida, med alldeles egna fotoalbum :)

Så dagens fotoansträngningar hittar ni här: http://www.starshineferrets.se/kull2009.html