Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Bandit Kaniner!

Startet af Barky, 14. Juli 2009, kl. 21:59

Barky

9 uger gamle, meget livlige og meget snart klar til at flytte hjemmefra. :)

Vi kan nappe hårdt, men gør det sjældent, kun hvis vi er meget meget sultne og ikke har fået kød. 8)

De er stadig nogen små skravl efter min mening, men ak, det skal de nok komme efter, især hvis de ligger deres dårlige vane fra sig når de flytter. (vælte madskålen over i bakken... :X)
Her kommer godt nok til at være underligt tomt og stille uden dem, men heldigvis for mig kan jeg jo gå igang med at sammenføre de voksne. Så bliver her lidt larm igen. ;)


Hyzenthlay Clover - hun er klar til at flytte hjemmefra, hun venter bare på sin vaccination... Hende kommer jeg godt nok til at savne, hun er sq en dejlig og smuk pige. Meget kontaktsøgende og generalt bare en rigtig sød pige.



Efrafa Thlayli-roo - han er nok den sidste der bliver klar, har forsøgt at fortælle ejeren at han først er klar til at flytte når han er 2-3 år, men hun køber den ikke. :( Lille dengsedreng, men en sød og kærlig en af slagsen.



Mallow Fiver - mindstepigen med DAMP.  :P Intet under at hun er den mindste, hun er mere koncentreret om at rende og lege og drille de andre end at spise hvad hun får serveret. Men hun er godt nok en sjov lille en, og fuld af selvtillid!

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bawa

hvor er de dog bare SYGT smukke!!!!!  <3 <3 <3

Starshineferrets

naaaaw så söta de har blivit

Julie

wauw. de er godt nok fantastisk flotte!

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Black Diamond

Hvor er de søde og smukke <3

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

De godt nok blevet flotte...dem kan du godt være meget stolt af :)