Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

H-seler til piger.

Startet af dejligste, 2. Maj 2012, kl. 12:44

dejligste

Jeg har et problem med at finde H-seler til pigerne herhjemme. Dem vi har købt kan de komme ud af, altså den del der sidder bag forbenene.

Nogen ideer til hvor jeg kan få fat i nogen der er mindre?? Eller om jeg evt. kan lave dem selv.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Minority ferrets

Jeg har købt nogle på udstillinger som er hjemmelavede. De er super seje og virker rigtigt fint til mine damer - og hvalpe for den sags skyld. Tror sagtens du kan lave dem selv - jeg har dog ikke lige en vejledning til hvordan...

Ellers har ferretcouture nogle seler som er lavet til petitte tøser :) Men de er jo også lidt dyre...
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

dejligste

Citat fra: Minority ferrets Dato  2. Maj 2012, kl. 12:48
Ellers har ferretcouture nogle seler som er lavet til petitte tøser :) Men de er jo også lidt dyre...

Ja dem har jeg kigget på, men synes også de er lidt dyre..

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ellers så dur 8tals seler jo virkelig godt til hvalpe, tævet eller bare dyr der kan sno sig ud af alt :)

dejligste

Kan man godt bruge 8tals seler til flex liner??

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja det kan man! Man skal bare ha fat i eller selv lave 8tals seler uden fast snor i!
De er virkelig lette og lave selv!

dejligste

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  2. Maj 2012, kl. 12:57
Ja det kan man! Man skal bare ha fat i eller selv lave 8tals seler uden fast snor i!
De er virkelig lette og lave selv!

Hmm så må jeg se om jeg finde ud af hvordan man selv kan lave dem  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: dejligste Dato  2. Maj 2012, kl. 13:16
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  2. Maj 2012, kl. 12:57
Ja det kan man! Man skal bare ha fat i eller selv lave 8tals seler uden fast snor i!
De er virkelig lette og lave selv!

Hmm så må jeg se om jeg finde ud af hvordan man selv kan lave dem  :)

Hvis det er kan jeg godt lokkes til at lave nogle til dig! Vil tro at de ca. Vil koste en 10 kr pr sele med bånd og lukker. Og så hvis du vil betale forsendelsen?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Og ellers vil jeg gerne forklare dig hvordan de kan laves ;)

dejligste

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  2. Maj 2012, kl. 13:27
Og ellers vil jeg gerne forklare dig hvordan de kan laves ;)

Du må gerne forklare det, så jeg kan prøve og hvis det går helt galt må du gerne lave dem til mig  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Amazing Ferret

Du køber bare nogle snørrebånd og binder dem sammen i den ene ende. Og så skal du have såden en dims som man kan stramme den ind...