Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Og så fulgte det andet elskede tossekræ <3

Startet af AlisVolatPropiis, 11. Maj 2010, kl. 01:36

AlisVolatPropiis

Min elskede dejlige dreng....min ballademager, mit problembarn, min komiker, bangebuks og klovn....med verdens største hjerte....aldrig min skat har jeg mødt en ilder så glad for livet og opmærksomhed og mennesker. Du er en tosse uden lige -og altid altid altid igang med noget du ikke må....ødelægge noget, svine, LARME...eller plage livet af dine burkammerater. Samtidig er du lidt mere fjollet end du er modig, og du må tit søge tilflugt under sengen eller hos madmor når verden bliver for skræmmende og larmende....eller Aisha for sur. Heldigvis bliver du hurtigt glad igen og springer rundt med not a care in the world :D Samtidig er du følsom og har det bedst når din madmor er glad og står ikke af for en nussetur. Du er klart den sjoveste i min flok...og der skal ikke mange undskyldninger til før du kaster dig ud i vild leg :D

Min skat, du har ladet vente længe på dig...tre år har jeg stået på madmormor Anns venteliste, og sørgeligvis døde der en dreng året før der skulle være min....du er opkaldt efter ham...Spero betyder håb...og du var mit...Og du har ikke skuffet et eneste sekund...TILLYKKE min elskede dreng :) Idag går vi en lang tur...og pjatter i sengen når vi kommer hjem..-jeg ved det er det bedste du ved :) og mon ikke vi kan finde en lille mus eller to til jer til aftensmad? :P

Allerede som lille sugede du så meget til dig af livet som du kunne -min lille solstråle


Uimodståelig...


Charmerende...


Fræk...og frisk på det værste...


Og alt dette er nu samlet i en stor smuk dreng :)



Jeg er så velsignet med min skønne elskede flok!

FerretParadise

Elskede søde Spero dreng.

Stort tillykke med din fødseldsag. :surprise:
Jeg ved at din madmor elsker dig rigtig højt, selvom du ind imellem er ved at drive hende til vanvid.
Du er en meget speciel dreng, som af en eller anden underlig grund, er bange for det mest dumme. Jeg ved ikke hvor du har det fra, men man må selvfølgelig også godt være sig selv, og det er du bestemt min lille skat.
Tænk at det er 1 år siden, at du kom til verden her hos mig.. Det føles som om det var i sidste måned, men når jeg så ser på jer, så kan jeg godt se, at I er blevet nogle store smukke ildere.
Jeg håber du og din madmor får en rigtig dejlig gåtur, og hygge i sengen bagefter.
:tillykke: :tillykke:

Kys fra din gamle madmor og din mor Juana.
Ann Hillerslev.

KariN

Kære Sperosen

Stort Tillykke med din første fødselsdag :D Jeg håber den bliver rigtig hyggelig og at i får en dejlig gåtur i aften :D

Du er en noget så sød og sjov dreng, der som Ann skriver, bliver bange for de særeste ting f.eks. salt ;) Men ja det er bare med til at gøre din i forvejen store personlighed, endnu større :D

Mange kyss fra Tanti-Kriina, onkel Sjulle og de andre :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten


Barky

Kæmpe stort tillykke med din fødselsdag Sperosen! :D Du er bare verdens mest underholdende ilder... Jeg glemmer aldrig da jeg passede dig og Thlayli i vinters, vi havde godt nok meget sjov sammen, og snart kommer dig og hele banden på ferie hos mig igen. Det skal vi nok få en masse andre sjove oplevelser ud af!!

Tænk at også du er regnet som voksen idag... (Et eller andet sted tror jeg aldrig du bliver helt voksen. *G*) Selvom du har størrelsen til det.

Nyd din fødselsdag som du nyder dit liv! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Tillykke med ham :) Han er og bliver en smukkert. og du er i grunden alt for dårlig til at vise billeder af dine dyr, Trine.

mette11

Tillykke kære, lækre, dejlige, smukke Spero... <3
Kommer du snart og leger med os?? Vi synes du er meget, meget lækker og vil så gerne være dine kærester... <3

Sigi og Mallow

Ps. madmor siger du stadig skylder hende for rengøringen sidst du var her!!! Noget med det mad der fløj ud i hele lokalet og op og ned af væggene, da du i din iver foer ned af trappen for at få kød og landede på kanten af tallerknen så alt kødet fløj ud over det hele!!

Lidt billeder fra en play-date...
Meget ærgeligt at billedet ikke blev taget 1sek. senere da han røg lige på hovedet i vandet!!







Naja0331

wow, hvor er han dog bedårende! :love: Tillykke med ham!  :tillykke:

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie


katja

ejer af 7 dejlige trolde,

Black Diamond

Tillykke med fødselsdagen til den dejlige dreng.
Mette11, hvor er det bare hærligt det sidste billede hvor han har jord i hele hovedet. I love :fnis: