Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vores smukke pige har fødselsdag

Startet af Dark Crystal Ferret, 30. April 2011, kl. 10:19

Dark Crystal Ferret

Vores smukke dejlige pige bliver 2 år i dag  :dans:

:tillykke: :tillykke: :tillykke:

Dejlige smukke Fnug, du betyder bare så meget for os.
Både din far og jeg er så lykkelige for vi fik lov at købe dig sidste år. Det kan ikke forklare med ord hvor mange ting du har bragt med dig ind i vores lille hjem.
Ikke nok med du har taget dig så fint af hvalpene vi havde sidste år, ikke mindst den lille usikre og kede Emily Rose der savnede sin mor og som du så sødt tog til dig og trøstede og siden har forgudet og fundet dig i næsten alt fra. Du har også givet din far og jeg så meget varme og kærlighed fra din side. Ikke mindst at vi er noget så stolte af at eje så smuk og pragtfuld en pige som dig. Men også når du altid vil ligge og sove oven på vores fødder om aftenen. Eller vækker din far med morgen møsser i hele ansigtet om morgnen
Du er virkelig blevet en så vigtig del af vores familie og vi håber virkelig du kan være sammen med os i mange år fremover :love:

Jeg glæder mig rigtig meget til at give dig din gave og hygge om dig.. Vi glæder os rigtig meget over vi har så dejlige en pige som dig, og du har virkelig bragt så mange ting med dig til vores hus.

Tusind tak for et år sammen med dig, og håber vi får mange flere i fremtiden.







Tusind fødselsdags knus
Fra...Din store helt far  <3
og din madmor <3

Lena og Peter

 :tillykke:

Vi ved hvor meget du er elsket, og vi er helt sikre på at du får en rigtig dejlig dag..

Hils hele din dejlig madfamilie og giv bedsteilderen et stort mys fra os.

AlisVolatPropiis


mette11


FerretParadise

Ann Hillerslev.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua


Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Tusind tak.
Og ja, hun er også blevet forkælet i dag. Og så har hun fået sin gave fra sin far. En pose tørret kylling og to poser Let´s Bit godbidder.
Hun var lykkelig for dem og så har de ligget og nusset her til morgen, hvor jeg kom fødselsdags barnet med ind til farmand så hun kunne vægge ham.
Så vi har haft en hyggeligt dag indtil nu.  :)

NemoToft