Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Juana og Jezebel fylder 4 år.

Startet af FerretParadise, 21. Juli 2011, kl. 08:53

FerretParadise

Søde dejlige og meget blide tøser.  <3

Stort tillykke med jeres 4 års dag.
4 år er jo ingen alder, men jeg føler, at I har været hos mig altid. I er så super søde, så sjove og kærlige, og jeg elsker jeg virkelig meget højt.
Jeg vil give jer en rigtig dejlig dag, og jeg ønsker, at I bliver meget meget gamle.

Elskede JuJu.. Min smukke tøs.. Du er bare så smuk.


Søde blide Jez.. Min varmedunk, min skygge, jeg elsker dig.


Måske vi hejser flaget for jer i dag, nu hvor vi er på Landet hvor der er en flagstang.
  :tillykke: :surprise:
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

 :surprise:

Et stort tillykke til Jer begge.. Må i få en dirtig dejlig dag på landet...  <3

mette11

Stort tillykke med de to smukke piger  :surprise:

lussingen

Et kæmpe tillykke til mine to ynglingssøstre. Der findes ikke blidere tøser end disse to <3
Tillykke smukke piger, jeg er sikker på I får en helt fantastisk dag sammen med jeres venner og jeres søde madmor :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

TILLYKKEEEEE... til de to søde og uendelig kærlige søstre  <3  :gave:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal Ferret

Tillykke med fødselsdagen begge to.
Ønsker jer begge to en dejlig dag og masse af hygge med jeres venner og mad-mor.
Mange store fødselsdags hilsner
familien Dark Crystal 

Stephanie


Cille


Shamua


Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Tænk det virkelig er så længe siden....det føles som igår vi hentede den mindste lille fine og elegante sorte håndfuld ilderpige hjem...jeg har aldrig og tror aldrig jeg vil se så fuldendt en lille tævehvalp igen. -og jeg sværger den togtur stadig også har efterladt minder i min ryg :lol:

Milde raffinerede Jez
Og lidt senere fulgte frække skønne Juju..som også har givet mig en skøn ilder med hendes kloge og legesyge sind.

Tillykke Tøser!! i er et par man ikke kan glemme hvis man har den ære at kende jer <3
-lad os få mange flere fødselsdage!!! :D