Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Fenja søger nyt hjem!

Startet af SamogMaja, 12. September 2011, kl. 20:15

SamogMaja

Hej allesammen!

Vores Fenja søger et nyt og kærligt hjem. Hun er en sød pige med en kæmpe personlighed, som alle i vores omgangskreds er begyndt at elske. At skille sig af med hende nu er overhovedet ikke let, men desværre nødvendigt.

Hun er ikke steriliseret, da hun endnu kun er 5 måneder (en maj-unge). Hun er lysebrun (standard vildt-farvet) med en hvid snude og hun bliver bedre og bedre til bide- og bakketræningen. Den er der snart :-)

Der medfølger bakke, transportkasse, legetøj og andet diverse med. Hun er født hos en opdrætter, men købt hos en dyrehandel - under gode kår dog. Ingen stamtavle.

Vi bor i København på Amagerbrogade, og kan kontaktes på mail moodyjerup@gmail.com. Vi tænker cirka 1.000 kr. for hende, men det kan forhandles.



Kærlig Hilsen
Maja & Sam

Sølvsten

Hun ser godt nok sød ud. Jeg ved dog ikke om jeg vil kalde hendes næse for hvid

SamogMaja

Ja okay - hvid snude er så nok mere korrekt :-)

FerretParadise

Jeg synes nu hendes snude er ret mørk, og meget smuk.
Ann Hillerslev.

Anne

´hun er hvid om snuden :P måske det du mener :P ? Smuk er hun, og også navnet, det er et af dem jeg har på liste til en kommende tæve.

Mewz

Kender du (navnet på) opdrætteren? Har jo mine betænkeligheder ved dyrehandelsildere, selvom hende her ser dejlig ud.
Vi kunne godt være interesserede. Hun ville dog ikke kunne få lov at beholde sit smukke navn, da det ligger alt for tæt på mit. ;)

Vi bor på Østerbro. Kan man komme og se hende, måske?
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Oliver

Nej hvor er hun sød! :love: - Jeg vil starte ud med at fortælle jeg aldrig i mit liv har eget en Ilder før, har dog kat, hund, har haft en øgle (Skægagame) og har selv opdrættet foder til øglen, jeg har godt forstand på dyr og er igang med dyrepasser uddannelsen. :)
Har gået og kigget på ilder og fulgt godt med her inde på forumet, Fenja falder mig bare bedst ind, da hun har de rigtige farver for mig, og lyder som en dejlig pige :)
Tænkte om det var muligt en dag at få hilst på hende og snakke videre der? Er meget fleksibel hvad angår transport, da jeg bor i Hørsholm, men skolen i Roskilde, så der er kort til København begge steder fra.
Endelig send mig en PB hvis der er noget, jeg er ihvertfald meget interesseret i Fenja.
Hilsen den nye.
Oliver

Mewz

SamogMaja har oplyst mig, at de heldigvis giver Fenja endnu en chance, så tråden er ikke længere aktuel. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

AlisVolatPropiis

Er det mon hende de sælger igen?! -fordi der ikke er "plads til hendes bur" i deres lejlighed -.-

http://www.dba.dk/ilder-1-aar-fritten-fenja/id-83796879/

Zopad

Trist  :(
syntes det vrimler med fritter på den blå avis lige nu 
Apollo & Draco <3

Malou

#10
Det var da synd : ( Hun ser sød ud.... Men hvis det er hende og man går udfra resten af denne post er det heldigvis ikke anden gang hun bliver solgt, hvis de valgte at beholde hende.