Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Min fritte pige, søger nyt hjem 10 uger

Startet af Ceciliearasmussen, 19. Juli 2011, kl. 20:00

Ceciliearasmussen

jamen det lyder helt fantastisk. er sikker på hun vil få det godt. men kan du gå med til 500,
det er under det halve af hvad jeg har givet.
men der lyder som et godt hjem til min lille pige! <3

KittAnderson

Nej, jeg vil absolut ikke give mere end 300.-
Du skal tænke på hvor mange udgifter jeg vil få på hende - chip, rabbies og febrivac vaccine og pas. Derudover skal hun lige have et sunheds tjek.

Lige pt, kan man få smidt ilderhvalpe i nakken - Jeg er så i den situation at jeg er forelsket i hende her. ;)

Jeg synes du skal tænke over det, fordi jeg kan først kigge hende den 12 eller 13 i næste måned. Og dermed ikke sagt jeg 100% tager hende med hjem. - Det kommer jo meget an på hvordan hun er af sind og førstehånds indtryk.

Tænk over det, og hvis du synes det er tiltalende kan du sende en PM. :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Ceciliearasmussen

er der slet ikk nogen der vil have hende?
gerne i løbet af denne uge, hun skal have det godt hurtigst muligt.

Amazing Ferret

Undskyld jeg lige blander mig lidt  :fnis: Men synes du ikke det er bedre at få 300 kr for hende og du så ved hun får et kanon godt hjem, end at få 1500 kr for hende fra een som ikke aner hvad de går ind til?

Jeg vil da hellere give et dyr væk til een som jeg ved kan og vil give mit dyr et godt hjem end at tænke på hvor meget jeg taber i penge. Ja undskyld, men jeg synes det lyder lidt pengegrisk. Tænk på dyret først  :D

Dyrenørden

Citat fra: Amazing Ferret Dato 20. Juli 2011, kl. 12:41
Undskyld jeg lige blander mig lidt  :fnis: Men synes du ikke det er bedre at få 300 kr for hende og du så ved hun får et kanon godt hjem, end at få 1500 kr for hende fra een som ikke aner hvad de går ind til?

Jeg vil da hellere give et dyr væk til een som jeg ved kan og vil give mit dyr et godt hjem end at tænke på hvor meget jeg taber i penge. Ja undskyld, men jeg synes det lyder lidt pengegrisk. Tænk på dyret først  :D

Enig!

Anne

måske er det fordi der er så længe til Kitt kan overtage den, når sælger nu har allergi? Bare en tanke. For det er da svært at tro at det er 200 kr der afgør det i hvert fald.

KittAnderson

Ja problemet er at jeg først kan hente pigen efter udstillingen. Der jo trods alt næsten en måned til endnu.

Jeg har selv foreslået hende, at sælge den til anden side, hvis det kan gå hurtigere :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Dark Crystal Ferret

Er der ikke en anden i nærheden af jer der kan have hende den tid inden udstilingen evt?
Altså passe hende indtil du kan få hende hjem. For syndes da også det bedte for hende er at hun kommer hjem tíl dig Kitt. Altså i forhold til en der måske ikke ved en dyt om ilder og pleje af en sådan :)

Ceciliearasmussen

jeg vil gerne have hende over til kitt . problemet er bare min allergi bliver ikke bedre og en måned er lang tid.
hvis det rette hjem kommer til hende så er prisen ikke afgørende. bare h
un får et godt hjem, for det fortjener hun! <3

KittAnderson

Jeg har allerede fået tilbudt at en veninde kan passe hende, indtil udstillinge. - men jeg ser det som et stort problem at jeg så er 'tvunget' til at tage hende.

Så vil jeg hellere tage hende ind til mulig vidreformidling, men så skal hun jo skifte hjem 4 gange på forholdsvis kort tid. - det ville være synd.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Har skrevet PB til dig! Vil gerne hjælpe dig og ate hende ind hvis det er! Kan ike love jeg beholder hende men skal nok sørge godt for hende og finde hende et godt hjem!

Har i forvejen en hvalp fra i år hun kan lege med og 4 "gamle" drenge der nok os godt vil holde hende lidt med selvskab!

Anne

Jeg synes så det ville være bedre hun fik et permanent hjem i stedet for at skulle bo et mellemsted i en måned. Selvfølgelig kunne det da være en løsning, men var det min ilder og kunne jeg finde et godt permanent hjem ville jeg helt sikkert hellere det.

Amazing Ferret

Undskyld for OT

Men jeg synes det er lidt frækt af dig at du skriver til mig og vil købe mine to hvalpe efter Yabba  :@ :@ så allergi har du vist ikke. Hvad med at være ærlig og sige du ville af med den fordi den bed

A_M_T >Team Unique Ferrets<

^^
Cecilie jeg er godt nok skuffet hvis det er sandt! For så føle jeg mig virkelig dum at jeg har troet på alt det du har fortalt mig om dig selv og den lilel tøs!

Hun har det heldigvis rigtigt godt og trives, men jeg må indrømme at jeg nu mere tror du vilel af med hende fordi hun bed frem for at du havde alergi, og jeg tvivler da på at det du har fortalt om hende passer...

Håber du har en godt forklaring på det hele?

Ceciliearasmussen

hvad er det i beskylder mig for? jeg har ikke skrevet til dig ?