Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så er jeg her endelig

Startet af Jane31, 3. Februar 2014, kl. 21:41

Jane31

Hej alle sammen.

Så kom min tur endelig. Har ønsket mig en ilder, siden jeg var teenager, men fandt allerede sammen med min nuværende mand da jeg var 15 år og han syntes slet ikke om dem....  :nej: liiige indtil han mødte en, så var de søde og vi blev enige om at når vi havde mere plads så ville vi få en lille ny til familien og lave et speciel bygget bur.  :P Og nu bor vi i hus, vores tre drenge er blevet ok store til at kunne hjælpe og forstå. Og så har vi også to hunde, men det bliver desværre snart til kun en, da den ene er en 13årige tæve som er syg og derfor kun har et par uger tilbage.  :'(
Jeg er sygeplejerske og arbejder til dagligt på en neonatal afdeling, som er for tidlig fødte babyer. Og i min fritid laver jeg portræt tegninger og træner, når jeg ikke hygger med familien.  <3
Når foråret kommer starter vi med at bygge bur og så småt begynder at få ting hjem og så må vi se hvem vi skal have en lækker lille ilder dreng af og hvornår han er klar til at komme hjem til vores lille familie.
Så ja jeg holder godt øje med parrings planer sammen med min ældste dreng.
Vi er vilde med lys og mellem standard, men nu må vi se hvad vi falder for, når først tiden kommer.
Jeg har fulgt med herinde i et godt stykke tid nu og også læst en del omkring ilderen og glæder mig til at komme igang og til at skrive sammen med jer herinde.  :love:

Det var lidt omkring mig.  ;)

De venligste hilsner
Jane31
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

CMS

Mange hilsner Christina

Shamua


Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Barky

Velkommen til Jane, og tak for din fine præsentation. Jeg håber at den eller de helt rette ilder/ildere kommer til jeres famile.

Det gør mig ondt at høre med jeres gamle hund, men vær glade ved at I har givet hende det bedste liv hun kunne forestille sig.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Velkommen til :) Altid dejligt med gode præsentationer ;)

Jeg vil anbefale at I køber to ildere, da de har så meget glæde af hinanden og det samtidig gør det lettere i forhold til aktivering for jer.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Jane31

Citat fra: Barky Dato  4. Februar 2014, kl. 08:11
Velkommen til Jane, og tak for din fine præsentation. Jeg håber at den eller de helt rette ilder/ildere kommer til jeres famile.

Det gør mig ondt at høre med jeres gamle hund, men vær glade ved at I har givet hende det bedste liv hun kunne forestille sig.

Mange tak  ;) det er lige hvad vi fortæller vores drenge, at vi skal være glade for at vi har været så heldige at hun har været hos os i 13 år. Vi får en dyrlæge herhjem så hun er i vante omgivelser når der skal siges farvel og tak og så skal hun kremeres og i urne, så vi kan begrave hende.  :love:
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Jane31

Citat fra: Eliza Dato  4. Februar 2014, kl. 09:59
Velkommen til :) Altid dejligt med gode præsentationer ;)

Jeg vil anbefale at I køber to ildere, da de har så meget glæde af hinanden og det samtidig gør det lettere i forhold til aktivering for jer.

Mange tak.  ;) Regner også stærkt med at der skal komme en mere inden alt for længe efter den første, men da det er første gang vi skal have sådan en lille skøn en, så syntes vi det er rarest at kunne fokusere opdragelse på en og finde hverdagen med en ilder. Herefter kan vi få en mere og så tænker jeg at den første ilder kan vise hvordan man skal opfører sig. Haha ellers virker det modsat og den første bliver en lille bandit ( mere en ilder ellers er)  :fnis:
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Jane31

Wupti så kom der også billed på af mig  :P
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Barky

Citat fra: Jane31 Dato  4. Februar 2014, kl. 15:45
Citat fra: Barky Dato  4. Februar 2014, kl. 08:11
Velkommen til Jane, og tak for din fine præsentation. Jeg håber at den eller de helt rette ilder/ildere kommer til jeres famile.

Det gør mig ondt at høre med jeres gamle hund, men vær glade ved at I har givet hende det bedste liv hun kunne forestille sig.

Mange tak  ;) det er lige hvad vi fortæller vores drenge, at vi skal være glade for at vi har været så heldige at hun har været hos os i 13 år. Vi får en dyrlæge herhjem så hun er i vante omgivelser når der skal siges farvel og tak og så skal hun kremeres og i urne, så vi kan begrave hende.  :love:

Det lyder som en rigtig fornuftig måde at gøre det på, både for hunden men bestemt også for jer.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Velkommen herinde. Det gør mig ondt med hunden. Jeg håber I finder det I søger :)

Klemoc

jeg siger også lige velkommen til her inde :)
Går også under navnet Steffen :)

Ferretale


Sølvsten