Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så er jeg her endelig

Startet af Jane31, 3. Februar 2014, kl. 21:41

Jane31

Hej alle sammen.

Så kom min tur endelig. Har ønsket mig en ilder, siden jeg var teenager, men fandt allerede sammen med min nuværende mand da jeg var 15 år og han syntes slet ikke om dem....  :nej: liiige indtil han mødte en, så var de søde og vi blev enige om at når vi havde mere plads så ville vi få en lille ny til familien og lave et speciel bygget bur.  :P Og nu bor vi i hus, vores tre drenge er blevet ok store til at kunne hjælpe og forstå. Og så har vi også to hunde, men det bliver desværre snart til kun en, da den ene er en 13årige tæve som er syg og derfor kun har et par uger tilbage.  :'(
Jeg er sygeplejerske og arbejder til dagligt på en neonatal afdeling, som er for tidlig fødte babyer. Og i min fritid laver jeg portræt tegninger og træner, når jeg ikke hygger med familien.  <3
Når foråret kommer starter vi med at bygge bur og så småt begynder at få ting hjem og så må vi se hvem vi skal have en lækker lille ilder dreng af og hvornår han er klar til at komme hjem til vores lille familie.
Så ja jeg holder godt øje med parrings planer sammen med min ældste dreng.
Vi er vilde med lys og mellem standard, men nu må vi se hvad vi falder for, når først tiden kommer.
Jeg har fulgt med herinde i et godt stykke tid nu og også læst en del omkring ilderen og glæder mig til at komme igang og til at skrive sammen med jer herinde.  :love:

Det var lidt omkring mig.  ;)

De venligste hilsner
Jane31
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

CMS

Mange hilsner Christina

Shamua


Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Barky

Velkommen til Jane, og tak for din fine præsentation. Jeg håber at den eller de helt rette ilder/ildere kommer til jeres famile.

Det gør mig ondt at høre med jeres gamle hund, men vær glade ved at I har givet hende det bedste liv hun kunne forestille sig.