Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Besøge en ilder :)

Startet af Elisabeth, 10. Juni 2013, kl. 21:13

Kiddo

Du skal ENDELIG passe på med at tage hjem til Anne, for "bare lige at se på en ilder",
for sidst jeg gjorde det, så kom jeg hjem med en tot :nej: :nej:
:fnis:
De er simpelthen noget af det sødeste, og jeg vil stadig gerne have Lugh med hjem også ;) <3 <3
Your problem is you think your problem is your problem

Elisabeth

Haha så må jeg hellere passe på ;)

Anne

Haha jeg har ingen til salg for tiden :P Og der går nok et par år. Jeg smider lige en besked til dig, det passer mig fint at komme hjem til dig en dag med et par dyr. Jeg er lige startet i fuldtidsarbejde, så det der med at skulle rydde op hjemme også er liiige lidt uoverskueligt :P

AlexZyrox

Hej! Jeg er allergisk  over for katte men har det fint med ildere og albino ildere :)

Elisabeth

Jeps jeg havde lige besøg af Milkyways hvalpe og jeg var slet ikke allergisk efter at blive godt kradset til hihi

Barky

Citat fra: Elisabeth Dato  9. Juli 2013, kl. 09:07
Jeps jeg havde lige besøg af Milkyways hvalpe og jeg var slet ikke allergisk efter at blive godt kradset til hihi

Du bør også lige teste med et par voksne både fertile og neutraliserede. Hvalpe har en lidt anderledes pels end voksne ildere. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

CMS

Citat fra: Barky Dato  9. Juli 2013, kl. 14:46
Citat fra: Elisabeth Dato  9. Juli 2013, kl. 09:07
Jeps jeg havde lige besøg af Milkyways hvalpe og jeg var slet ikke allergisk efter at blive godt kradset til hihi

Du bør også lige teste med et par voksne både fertile og neutraliserede. Hvalpe har en lidt anderledes pels end voksne ildere. :)

Jeg tror, det er "for sent" ;) (ret mig, hvis jeg tager fejl)
Mange hilsner Christina

Shamua

#22
Citat fra: CMS Dato  9. Juli 2013, kl. 15:10
Citat fra: Barky Dato  9. Juli 2013, kl. 14:46
Citat fra: Elisabeth Dato  9. Juli 2013, kl. 09:07
Jeps jeg havde lige besøg af Milkyways hvalpe og jeg var slet ikke allergisk efter at blive godt kradset til hihi

Du bør også lige teste med et par voksne både fertile og neutraliserede. Hvalpe har en lidt anderledes pels end voksne ildere. :)

Jeg tror, det er "for sent" ;) (ret mig, hvis jeg tager fejl)

Nej, er gjort :P

Dvs. Anne var der med Lugh og Joa. Så ingen virile dyr, kun fertile Emeliina. Men hvalpene skal heller ikke være virile :)

Vh. Marianne

Kiddo

 :love: :love: åårh, hvis Anne kom herhjem med Lugh, så var det ikke sikkert hun kom hjem med ham igen  :fnis:
Your problem is you think your problem is your problem

Anne

Så tror jeg virkelig Hessel ville blive utilfreds!