Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

1, 2, 3 pasteller.

Startet af Bawa, 15. December 2009, kl. 00:30

alvin

Flot billede er de 3 smukke pasteller  :love:

www.fraekkefritter.dk

Starshineferrets


Sulle

Citat fra: Barky Dato 15. December 2009, kl. 00:38
*MISUNDELIG*

Jeg er ligesom Anne i akut pastel mangel!!! Så det gør helt ondt inden i.... :(

Dine dyr er meget meget smukke, og jeg er snart træt af at savle over dem, snart henter jeg dem sq!

Julia, hvis du er i akut pastelmangel, så kig lige ind i salgstråden. ;)

Julie

mmm.. lige til at stoppe i lommen! det kunne altså være sjovt at holde zeph og neelix op ved siden af hinanden. de ligner meget hinanden! (bortset fra at neelix har en mørkere snude og zeph har pletter på brystet :P)

Black Diamond

Citat fra: Julie Dato 15. December 2009, kl. 20:56
mmm.. lige til at stoppe i lommen! det kunne altså være sjovt at holde zeph og neelix op ved siden af hinanden. de ligner meget hinanden! (bortset fra at neelix har en mørkere snude og zeph har pletter på brystet :P)

Måske vi skulle lave en 2 og 2 Angora Pastel klub for ildere der ikke er i familie og ligner hinanden. Kalle og Tjalfe på et hold og Neelix og Zeph på det andet GG.. Kunne faktisk være sjovt til DIU at få et billede af dem alle 4 ved siden af hinanden, kom jeg lige til at tænke på  :dans:

Julie

#20
Citat fra: Black Diamond Dato 15. December 2009, kl. 21:10
Citat fra: Julie Dato 15. December 2009, kl. 20:56
mmm.. lige til at stoppe i lommen! det kunne altså være sjovt at holde zeph og neelix op ved siden af hinanden. de ligner meget hinanden! (bortset fra at neelix har en mørkere snude og zeph har pletter på brystet :P)

Måske vi skulle lave en 2 og 2 Angora Pastel klub for ildere der ikke er i familie og ligner hinanden. Kalle og Tjalfe på et hold og Neelix og Zeph på det andet GG.. Kunne faktisk være sjovt til DIU at få et billede af dem alle 4 ved siden af hinanden, kom jeg lige til at tænke på  :dans:
ja det kunne blive et sjovt billede, men jeg tror desværre forskellen mellem dem, når de er stillet op på et billede, bliver tydligere end når man bare kigger på dem :P desuden har jeg fået taget et fantastisk (hvis jeg skal sige det selv) billede til DIU :lol:

Black Diamond

Det kan godt være. Men mig og Erika kiggede gamle billeder af Tjalle da han var på alder med Kalle. Og det var faktisk ikke helt løgn at der er stor lighed mellem dem. Syndes bare det var sjovt hvis der også var det mellem Neelix og Zeph..

Julie

#22
Citat fra: Black Diamond Dato 15. December 2009, kl. 21:18
Det kan godt være. Men mig og Erika kiggede gamle billeder af Tjalle da han var på alder med Kalle. Og det var faktisk ikke helt løgn at der er stor lighed mellem dem. Syndes bare det var sjovt hvis der også var det mellem Neelix og Zeph..
hver gang jeg ser billeder af neelix ligner han på én eller anden måde zeph, så det bliver spændende at se til januar hvor meget zeph og neelix i virkeligheden ligner hinanden :P