Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

3 gode venner !!

Startet af Black Diamond, 16. December 2009, kl. 23:07

Black Diamond

Her er huset 3 bedste venner. Når alt andet glipper, så holder de her 3 altid sammen. De har været sammen igennem mange ting. og især eftter Olivers bortgang er de begyndt at få utrolig meget glæde af hinanden. Tjalfe går stadig sammen med de små (som jeg kalder dem nu) men han liver stadig mest op som stor fjollet hvalp ,når Felina og Fiona er ude.. Så jeg har lavet en lille billede serie med dem!

Først Fiona, fordi hende har i næsten lige set..











Så Felina, som bliver smukker fra dag til dag lige nu, hun er ved at få sin længe vendte vinterpels nu.









Og så Tjalfe, som ikke var så glad for at få taget billeder i dag. Så der kom ikke så mange af ham desværre..









PiaLyng

Tjalfe ser sååååå lækker ud :D

KariN

Hvor er de søde :) Felina ser ud til at være lysere end Cassie :) men det kan vi jo altid lige se på udstillingen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Bawa

Felina er godt nok fin i sin vinterpels :love:
Dejlige billeder. & dejligt du har fået nyt kamera :D

Black Diamond

KariN: Ja det syndes jeg også, men da de var hvalpe sidste år, var der altså meget lighed. Eller det var der mange der sagde :fnis: Men jeg syndes det heller ikke så meget mere..

Bawa: Ja, det er lækkert.. Selvom det var gruppepres at jeg skulle ligge dem her ud :fnis:. Havde ikke tænkt mig at gøre det før i morgen lol..

Anne

Felina ligner sin halvsøster enormt meget! Eller det er jo omvndt når Joa er yngst :)

Starshineferrets


lussingen

Hvor ser de bare smukke og søde ud dine dyr. Altid lækkert med et nyt kamera, ønsker mig selv et nyt ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

cibatuchsi

dejligt med nyt kamera, så skal det også udnyttes vildt de næste par dage..hihi
dejlige billeder af skønne dyr

FerretParadise

Sikke nogle søde billeder, det ser da ud til at dyrene har taget det hele med ophøjet ro.
Jeg har altså et eller andet for Tjalfe, han minder mig sådan om min Anton. Den pastel angora jeg engang havde. <3
Ann Hillerslev.