Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

10 - 1

Startet af Starshineferrets, 13. Marts 2010, kl. 23:58

Starshineferrets

Ja... just nu är barnen faktiskt  bara 9, Amor är ju på semester i norge, eller ja MJ är ju här på besök. Men Idag fick jag faktiskt bilder på alla de 9 åtminstonne ;)
































cmkh

hvor er de søde specelt de nederste billeder

Shamua

eii.. hvor er din angora skøn! :love:

Vh. Marianne

FerretParadise

Dine dyr er virkelig smukke. <3
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Det er altså nogle rigtig smukke dyr du har...  <3

Starshineferrets

tusen tack va söta ni är!

Anne

Jeg føler lidt jeg gentager mig selv i dine billedtråde, for jeg kan aldrig finde på andet at skrive end "smukke dyr", hvilket de jo også i den grad er! Meget smukke dyr!

mette11

Jeg fatter ikke at du kan se forskel på dem!!! Eller jo...Daisy kan jeg godt kende fra de andre...og Avanti pga. hans størrelse og meget kraftige bygning...men resten de ligner altså hinanden ret meget synes jeg!!!  :S
Meget,meget smukke dyr...men vil du ikke være sød og skrive hvem der er hvem??

AlisVolatPropiis

Ih altså -igen billeder af de smukke svenskere.... :D Jeg er ikke den helt store angora fan...men Daisy charmer sig altså lidt ind med sine kroniske bad hairdays....:lol: hun er altså lidt kikset på den fede måde :D

Anne

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 14. Marts 2010, kl. 13:12
Ih altså -igen billeder af de smukke svenskere.... :D Jeg er ikke den helt store angora fan...men Daisy charmer sig altså lidt ind med sine kroniske bad hairdays....:lol: hun er altså lidt kikset på den fede måde :D

Jeg mistænker at Sara med vilje roder godt rundt i hendes pels hver gang der skal tages billeder :P

Starshineferrets

hahaha ni är för snälla ;)
Nope, faktrum är att daisy alltid ser ut sådan :s Kronisk bad hairday som sagt :P

Mette11: will try .. nu kan jag nog inte redigera första inlägget, men så här är ordningen på dem ;)

1: Lava
2: Avanti & Lava
3: Lava:
4: Cherry
5: cherry
6:cherry
7: Adria
8: Cherry & lava
9: cherry & lava
10: aylen
11: daisy
12: daisy
13: ludde
14: dweia
15: Buffy


KariN

Det er nogle rigtig lækre dyr du har Sara :D jeg er helt vild med Daisy hun er godt nok en smuk pige :) Men igen, det er de alle jo :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

Tack så mycket KarinN :)

Lea

Du har godt nok nogle smukke dyr (:

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Sølvsten

Hvor er de fantastiske