Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

"Frida" den lille nye!

Startet af Naja0331, 7. Juni 2010, kl. 20:46

Naja0331

Som sagt, har jeg (Igen) Fået en mere i flokken!  :-$ Hun er et år gammel. Silver, og vejer knap 450g. Hun er MEGET lille. Dog lille i bygning. Man kan mærke hendes knogler, og de stikker lidt. de kunne dog stikke lidt mere ud. Hendes afføring er heller ikke helt i top. Men udover alt det dårlige, er hun rigtig nysgerrig og glad. hun bider ikke. Hun er stadig lidt stresset, og ryster. MEn der er heller ikke meget sul på hende.

Her er hun!  :)


i forhold til et barns hånd



Tager sig en lur. det hårdt at møde nye venner

Ved side af Charlie.

Kryllet sammen, ved siden af Freja, min store hun. der kan man virkelig se hvor lille hun er  :(

Der drikkes GODT med vand!  :P


på trods af hendes meget lave vægt er hun en rigtig smuk og dejlig en!  :love:

Stubba

Ej, hvor er hun flot! :) ..
men lille :D
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

Hun ser på billederne ikke syg eller sygt tynd ud. Måske er hun bare en lille pige, men selvfølgelig er det godt at få lidt sul å hende hvis hun er meget tynd. Hun ser meget smuk og sød ud.

Naja0331

Anne syndes jeg heller ikke hun gør. men hun trænger til lidt sul på kroppen.  ;)
Tak, syndes også selv hun er flor og skøn :D

Anne

Der findes også tæver der bare er så små. Jeg kan selvfølgelig ikke sige ud fra billederne om hun er for tynd, men der er nogle få med tæver der har en normalvægt på ned til omkring 400 gram!

Naja0331

vil sige hun er ikke "dødelig" tynd, men hun kan godt tåle 50g mere.  :fnis:
Hold da op 400g?  :o Det da lidt! Dem kan man da så ikke bruge til avl osv.? Men det er da de "fleste" ildere der er så små? har aldrig hørt eller set en så lille og voksen før,

Cille


Naja0331

650g er heller ikke meget men 400g?  det småt! (: Har en på 700-800 og en på ca 1kg.
Så hun er ret lile i forhold til dem :lol:

Anne

Naja: nej jeg ville i hvert fald ikke bruge en så lille en til avl. Men jeg mener svetlana har en lillebitte en. Mette beltoft har en lillebitte en (skarptand) og Snabeldyr har en lille en også (serenity). Og nej det er ikke de fleste ildere der er så små, det er undtagelsen. Men du kan deltage på naturhistorisk i århus med hende næste forår :P der er præmie for mindste ilder.

Min ene tæves normalvægt er også mellem 600 og 650 gram, det synes jeg er en meget fin vægt, for hun er en fint bygget ilder.

Naja0331

Nej havde og har jeg heller ikke tænkt mig! hun er på størelse men hvalpene selvl :fnis: Hun er min "nye" hvalp  :lol:

Kan da godt være vi kan smutte der hen, mig og hende. Men hende kampvægt og se hvad vi kan prestere der!  8)

Det var da også en lille én.  :)

Julie Stuhr


mette11

Hun er godt nok lille og fin at se på... :) Det ser også ud til at det går fint med hende og de andre...det er da dejligt...

Jeg har også selv en lille pige...hun vejer omkring 600g. om sommeren og så 675g. om vinteren. Hun var den mindste i kuldet og hun er bare lille og fin, men flot bygget (hun er hvad jeg kalder en "Anne-ilder", dvs. en lille fin pige). Hvis man sammenligner hende med Mallow (min anden pige), så er hun bare mindre og kortere i det...

Sølvsten


Starshineferrets

Men så söt hon var! Härligt att hon kund efå ett nytta hem så snabbt!

Anne

Citat fra: mette11 Dato  8. Juni 2010, kl. 10:42

Jeg har også selv en lille pige...hun vejer omkring 600g. om sommeren og så 675g. om vinteren. Hun var den mindste i kuldet og hun er bare lille og fin, men flot bygget (hun er hvad jeg kalder en "Anne-ilder", dvs. en lille fin pige).

:lol: