Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

"jeg er SÅ farlig en ilderhvalp, så pas på!"

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 29. Oktober 2010, kl. 20:04

A_M_T >Team Unique Ferrets<

sad lige og kiggede i mine billeder og fandtnogle bilelder af lille Nubis hvor han ike er så stor...
Sys bare  lige det her billed var kanont sødt at jeg ville dele det med jer :love:

Så her er min lille "farlige" nubis!


Julbert


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Batman2007

Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!


Robert


Starshineferrets


Bawa

Han er rigtig smuk!
Er så vild med hans farve :love:

AnneME


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Bawa Dato 29. Oktober 2010, kl. 21:58
Han er rigtig smuk!
Er så vild med hans farve :love:
Tusind tak! Er jeg også selv, ville bare ønske jeg kunne sige hvilken farve han er/bliver.. men han er sku ret kær...

AlisVolatPropiis

standard tomte nok med en del roan med tiden gætter jeg på :) super nuttet er han i hvert fald *G* og så ligner han til en forveksling mig når jeg ser Amalies verden :P

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. Oktober 2010, kl. 00:49
standard tomte nok med en del roan med tiden gætter jeg på :) super nuttet er han i hvert fald *G* og så ligner han til en forveksling mig når jeg ser Amalies verden :P

haha ja okay... Hmm sys bare ikke man kan kalde ham standart for han har jo ingen aftegn over øjnene og hans pels er mere sort/brun! Men ja har også læst migfrem til at han nok er roan.... eller rettere sagt blir det med tiden..

AlisVolatPropiis

masker kommer jo ofte først senere :) og maske er ikke noget de behøver have....det er "ønskværdigt" ved en standard...men ja dem der har flest med det udseende -er nok tyskerne og der ville han være en "særfarve mørk" og i dk -alt efter udstilling, ville han være andre farver. Men jeg tror stadig han "mest" vil være en standard med aftegninger :) -hvilket nu også er ligegyldigt...han er dødlækker og helt afsindigt nuttet :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. Oktober 2010, kl. 18:59
masker kommer jo ofte først senere :) og maske er ikke noget de behøver have....det er "ønskværdigt" ved en standard...men ja dem der har flest med det udseende -er nok tyskerne og der ville han være en "særfarve mørk" og i dk -alt efter udstilling, ville han være andre farver. Men jeg tror stadig han "mest" vil være en standard med aftegninger :) -hvilket nu også er ligegyldigt...han er dødlækker og helt afsindigt nuttet :)
Tak, ja han er skide svær at farvebestemme. Og egentlig lidt mærkeligt da bagge forældre er black sable... Der må ligge noget længere tilbage i hans linje... Men ja sød er han og er da enormt spændt på hvad han har tænk sig at blive...