Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

13 anledningar till att inte skaffa iller...

Startet af Starshineferrets, 25. Januar 2011, kl. 10:49


Sølvsten

Hold op hvor har de moret sig. Kunne altså ikke lade være med at trække på smilebåndet. Men det er en god advarelsestråd så man kan få en idé om hvad man går ind til.

lussingen

Det er nogle herlige vandaler du har Sara :lol: Dine dyr har helt sikkert god humor :lol: Det billede, hvor der er en ilder der bliver "klemt" af en anden er altså virkelig sjovt :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

Jeg er sikker på at Sara bare ikke gider gøre rent, rydde op, og så sikkert selv er lidt klodset, derfor giver hun ilderne skylden  :fnis:

Ej, sjove billeder. Syns badekars-ilderen ser sød ud  :lol:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

mette11

Jeg tror også at Sara bare giver ilderne skylden for sit rod...og så tager hun lige en ilder og sætter et sært sted og tager et billede og siger "se selv hvad mine ildere laver af rod og ballade"... :P :P :P

Lena og Peter


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Tilo

Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Bawa


lille_jill

De hjælper da bare med at rydde op, det har jeg lært at Svensker-ildere er gode til ;)

Hvem er den søde badekarsilder?

Starshineferrets

Heheh yup.. u got me :P Det är bara jag som stökar till... vad annars ska man ha illrar till om man inte kan skylla på dem?

Jill: Det är Rickie (Alla Tiders Rickie), en pastell omplacering jag hade i 3 år, innan han fick flytta till sitt rätta hem

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Skide sjove billeder.  :lol:
Jeg skreg af grin over det andet sidste billede, fuck det er sjovt. 8)
Ann Hillerslev.

Minority ferrets

Haha fede billeder :D Ser ud til at de har hygget sig gevaldigt :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne

:lol: jeg hopper med på vognen af folk der savler over pastellen.