Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

<3 uuuppps.... :D

Startet af Shamua, 2. August 2011, kl. 19:12

Shamua

Hehe ja, jeg faldt for en lille pastel pige. Og så faldt Toke ligeså hårdt for hende.. Og så var hun pludselig vores :D .. og nu kan jeg ikke længere lade som ingenting for glæder mig helt sygt!!!!!   :dans: Så jeg deler lige med jer! Det var ellers blevet besluttet at vi ikke skulle have flere i denne omgang... Men så kom Tanna (som hun hedder lige nu).

Vi skal hente hende i England, vi regner med at tage derover d. 26 august, så der er ikke længe til :D IHHHHH Glæder mig! :D

Hun kommer fra en korthårs linje, bestående af pastel og standart. Hendes tavle er desværre ikke så lang, men det der er, er godt. Så hun vil komme til at blive ilder-mor til vores første kuld til foråret :)

Her er lidt billeder min veninde i England har taget til mig. Hun passer hende indtil vi henter hende. Enjoy!









:love:

Jeg ved endnu ikke hvad vi kommer til at kalde hende, der er jo mange muligheder :P Haha    <3


Vh. Marianne

FerretParadise

Tillykke med hende.  :)

Hun ser super sød ud på billede nr. 2.

Sikke en masse dyr du får i år.  :lol:
Ann Hillerslev.

mette11

Hvor er hun bare smuk  <3 Hende kan jeg godt forstå i ikke kunne stå for...hvis i nu ombestemmer jer når i har hentet hende, så vil jeg godt have hende!  :P

Lena og Peter

Tillykke med hende.... Jeg glæder mig rigtig meget til at se hende... :love:

Shamua

Ann: Ja, det går helt over gevind :P Haha.. Ej, det er bare skønt!..... Så behøver jeg ikke være på udkig næste år :P hehe  ....... selvom jeg så et hint til at Navi skal parres op, kan det virkelig passe?! :P .. jeg dør over de hvalpe! DØR siger jeg dig!!!

Mette: Hehe, det skal jeg nok huske :P Haha!... Og tak

Peter: Mange tak, ja hun var jo ikke så stor en overraskelse for dig! Haha

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato  2. August 2011, kl. 19:44
Ann: Ja, det går helt over gevind :P Haha.. Ej, det er bare skønt!..... Så behøver jeg ikke være på udkig næste år :P hehe  ....... selvom jeg så et hint til at Navi skal parres op, kan det virkelig passe?! :P .. jeg dør over de hvalpe! DØR siger jeg dig!!!

Jeg håber da ikke at du dør  :lol: det ville være lige voldsomt nok.  :lol:
Men ja, min plan er at parre Navi op med Sniper, når hun engang går i løb.  :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato  2. August 2011, kl. 19:58
Citat fra: Shamua Dato  2. August 2011, kl. 19:44
Ann: Ja, det går helt over gevind :P Haha.. Ej, det er bare skønt!..... Så behøver jeg ikke være på udkig næste år :P hehe  ....... selvom jeg så et hint til at Navi skal parres op, kan det virkelig passe?! :P .. jeg dør over de hvalpe! DØR siger jeg dig!!!

Jeg håber da ikke at du dør  :lol: det ville være lige voldsomt nok.  :lol:
Men ja, min plan er at parre Navi op med Sniper, når hun engang går i løb.  :)

... og så døde jeg!!!  :love:

Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

sofiatm

Hun er godt nok fin. Hvordan kan det være, at i skal have en ilder så langt væk fra, hvis jeg må være nysgerrig? :)

Dyrenørden

Tillykke med den lille smuksak! Hehe. synes alle går hvalpe amok for tiden. Og jeg har fanget mig selv adskillige gange i at overveje en mere men så kommer NEJ træningen indover ;)

Ferretparadise: Er overbevidst om at det bliver nogen meget lækre hvalpe! Savle savle!

Shamua

Tak, og ja det må du da :)
Det var egentlig fordi jeg ledte efter en ilder til avl. Kunne ikke rigtig finde noget på den her side af vandet, kun i Finland. Men der kunne jeg så ikke købe fra. Fandt så hvad jeg ledte efter i England, men der kom ikke hvad jeg forventede. Så jeg droppede egentlig at finde en avlstæve derovre i år. Men så er vi nogle stykker, som har fundet dyr derovre, som vi vil bruge til avl. Så valgte vi at købe der, fordi det er udemærket linier, som ikke er i Danmark i forvejen, ikke hvad jeg ved af. Og egentlig også fordi jeg har fået bygget et rigtig godt venskab op med en sød opdrætter derovre. Og så dukkede hende her op. Og så var jeg helt fortabt. :) Så det er egentlig en række af uheldige og heldige ting som gør at vi tager helt til England :)

Vh. Marianne

Shamua

Citat fra: Dyrenørden Dato  2. August 2011, kl. 20:24
Tillykke med den lille smuksak! Hehe. synes alle går hvalpe amok for tiden. Og jeg har fanget mig selv adskillige gange i at overveje en mere men så kommer NEJ træningen indover ;)


Tak :D Hehe, nejtræningen  :fnis: Du må være en hård negl :P Ej, du har da også fået en hvalp i år ikke? :P


Vh. Marianne

Dyrenørden

Nej jeg er sej til nej træningen eller noget ;) Shhh. Alle 3 ildere jeg har nu har jeg fået i løbet af et halvt år man bliver hurtigt bidt af det ;)

Louise V

Hvor hun bare smuk  <3

Stort tillykke med den fine pige :)

lussingen

Tillykke med hende, jeg kan godt forstå at I faldt for hende, hun er virkelig en smuk pige <3
Og ja, jeg skal vist heller ikke snakke for højt om det med at få mange dyr på engang :fnis: Vores plan var 2 hvalpe, men hvad skete der?? Vi endte på 3 :fnis: Så fuld forståelse herfra ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.