Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

<3 uuuppps.... :D

Startet af Shamua, 2. August 2011, kl. 19:12

Shamua

Tak Louise :)

Mette :P Haha, ja.. det går hurtigt når man bliver forelsket :P og mange tak :) Glæder bare til at se hende rigtigt :) .. nu er der kun 23 dage :D heh

Vh. Marianne

PiaLyng

Hvor er hun godt nok en yndig en :D!
Tillykke!

KariN

Hun ser da rigtig fin ud :)

Glæder mig til at se flere billeder af hende når i har hentet hende :)

Men er England egentlig ikke ret strikse mht. at få dyr ind og ud af landet? syns jeg engang hørte noget med at de skal i 3 måneders karantæne på et specielt internat for at komme ud af England og 6 måneder hvis det er dyr der skal ind i landet? (Det kan godt være det er mig der tager fejl)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Krina der har været noget med det...især i forbindelse med eh... var det mund og klov eller kogalskab eller sådan noget...hvor det var dødbesværligt at tage sine dyr med....men det lader til det er nogenlunde ligetil at få ilderhvalpe hjem fra england nu :)

Og hun er yndig shamua :D

Eliza

Tillykke med hende, hun er bare rigtig fin  :) Hvis hun skal være mor til jeres første kuld, hvad skal der så ske med de andre? er bare nysgerrig for at høre hvad du vil gøre med dem når de går i løb  ;)

sofiatm: for den rigtige ilder er afstanden det mindst vigtige..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

#20
Citat fra: Eliza Dato  3. August 2011, kl. 11:51
Tillykke med hende, hun er bare rigtig fin  :) Hvis hun skal være mor til jeres første kuld, hvad skal der så ske med de andre? er bare nysgerrig for at høre hvad du vil gøre med dem når de går i løb  ;)

Tak :)  Vanilla pigen får implantat :)

Tak til jer andre :D

KariN: Tak tak :) Ja, det er ikke så besværligt. England har samme regler som Sverige, så det er egentlig mere besværligt at få en ilder under 12 uger hjem fra tyskland/holland osv. end england :) Men hende her er så over 12 uger, så hun har allerede fået rabies osv. :)

Vh. Marianne

lille_thor

Hvor er hun fin :) bliver spændende. Du har squ da godt nok fået skrabet nogle hvalpe sammen i år :D herligt
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred