Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

.. i krig med et glas vand!

Startet af Shamua, 24. November 2011, kl. 18:45

Shamua

.. Lancelot er lidt skør når det kommer til vand  :fnis:









Han graver vandet ud!






... vand bølle  :lol:

Vh. Marianne

Nicoline


mette11

Hvor hyggeligt... :P Men sød ser han da ud imens han laver bøllestreger med vand!  :ja:

lussingen

Sikke en sød vand"hund" du har dig <3 Hvor ser han kær ud med vand i hele hovedet :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Hehe han er kær.. Det er utroligt han kan blive ved, jeg mener, han må da snart blive voksen... Han elsker vand, og sådan har han gjort siden jeg fik ham :P Søde lille Lancelot!

Vh. Marianne

KariN

Hvor er han sød :D

Sådan ser det ud x 3 hver dag hele sommeren igennem herhjemme :lol: (Vi har altid vand i glas stående herhjemme så ilderne får væske nok, for her bliver 1000000 grader varmt i vores lejlighed)

bare fordi hans alder siger han er voksen er der ingen regel om at han skal opføre sig derefter ;) han er jo en ilder :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

#6
Jeg tror heller aldrig han bliver voksen :P Haha... Det behøver ikke være varmt for at bade her hvis man hedder Lancelot. Han står også altid oppe i vandskålen når han drikker...  :-$ ... men ja, ildere!  <3

Vh. Marianne

Dyrenørden

haha. måske han er ligesom Camino, Camino eeelsker vand. Og kattenes vand skal helst ud på gulvet og når vi går tur bader han i vandpytter hver gang :)

englefugl


Lena og Peter

Hvor er du ond ved ham...  :(

Jeg synes du skal give ham en ordenlig balje med vand inde i stuen, så han rigtig kan hygge sig...  :P

Dyrenørden

Citat fra: ilderbanden Dato 25. November 2011, kl. 07:27
Hvor er du ond ved ham...  :(

Jeg synes du skal give ham en ordenlig balje med vand inde i stuen, så han rigtig kan hygge sig...  :P

Enig!

Shamua

Citat fra: ilderbanden Dato 25. November 2011, kl. 07:27
Hvor er du ond ved ham...  :(

Jeg synes du skal give ham en ordenlig balje med vand inde i stuen, så han rigtig kan hygge sig...  :P
Det havde de faktisk da ham og bromand var "små".. var nød til at stille vandskålen i en balje, ellers ville vi ha fået en vandskade, små bøller! :P

Vh. Marianne

Lena og Peter

Citat fra: Shamua Dato 25. November 2011, kl. 12:35
Citat fra: ilderbanden Dato 25. November 2011, kl. 07:27
Hvor er du ond ved ham...  :(

Jeg synes du skal give ham en ordenlig balje med vand inde i stuen, så han rigtig kan hygge sig...  :P
Det havde de faktisk da ham og bromand var "små".. var nød til at stille vandskålen i en balje, ellers ville vi ha fået en vandskade, små bøller! :P

KOm nu... Engang til og så med billeder.. :dans:

AlisVolatPropiis

Sikke et sødt limosine pindsvin :P :D -ej herlige billeder :D han morer sig da grangiveligt herligt :D

Shamua

... ingen tvivl om det Trine :D vi morer os også, så længe vi holder fast i glasset :P ... Ellers er der jo bare vand overalt!

Vh. Marianne